Jungle junction... disney junior.... Hahahahahaha ik was eigenlijk gewoon benieuwd of ik serieus de enige ben die niet ziet dat ht een konijn moet voorstellen
Haha nooit over nagedacht eigenlijk.... Net even een plaatje opgezocht en dochter van 4,5 gevraagd wat voor dier het is.... Een eekhoorn mam, dat zie je zelf toch ook wel! Volkomen duidelijk dus
Ik kende het hele beest niet.. Maar goed, een konijn dus. Ben ik trouwens de enige die de stippen (koplampen??) wat merkwaardig geplaatst vind? Kan ook mijn zieke geest zijn hoor.
even bungo gegoogled... konijnen hebben toch helemaal geen lange staart??? ik zou ook eerder denken aan een eekhoorn, maar die hebben weer niet van die lange oren...
Mijn zoontje van bijna 2,5 heeft dat programma nog nooit gezien maar toen ik net een plaatje googelde en het hem liet zien riep hij meteen vol overgave kooonijn!! Dus ja! Het is een konijn
Volgend Disney Junior zelf is het een kruizing tussen een konijn en een wasbeer. Dat verklaart de staart (Was ook nieuwsgierig en heb het op gezocht op Disney Junior Wiki...)