Zo boos!!!!

Discussion in 'De lounge' started by This is me, Apr 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Even mijn hart luchten hier.
    Ik ben toch zo boos.
    Ik werk momenteel binnen een bedrijf waar ik eind deze maand eruit moet (gelukkig heb ik al een andere baan)
    Daar werkt een collega die altijd te laat komt,totaal niet collegiaal is,haar werk niet na behoren uitvoert en de hele boel bij elkaar liegt.
    Hierover is in het verleden door diverse collega's geklaagd bij onze leiding gevende.
    Gister avond is door haar gelieg de boel geescaleert.
    Zo erg zelfs dat ze mij dreigde te slaan als ik mijn mond niet hield.
    (zei vind namelijk dat ik geen recht van spreken heb omdat ik korter dan haar daar werk)
    Daarom had ik gister avond een hele mail gestuurd na onze leiding gevende.
    Vandaag kreeg ik toch z'n onproffesionele mail van haar terug,waardoor mijn bloed staat te koken.
    Over hoe overstuur die andere collega haar gister avond had gebeld.
    En over hoe kinderachtig wij wel niet waren bla bla bla.
    (met name ik en een andere collega)
    Dat wij dit als volwassen hadden moeten uitpraten.
    (dit had ik al in de mail vermeld meerdere malen geprobeert te hebben,maar waar zij geen gehoor aan gaf)
    En dat terwijl die leidinggevende mij in het begin had aangeven als er iets onderling was ik altijd bij haar kon komen (nou niet dus)
    Alles in die mail straalde ook echt na uit dat ze de hand boven die ene collega houd.
    Ben zo blij als ik daar weg ben.

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Als je er toch weggaat, dan zou ik me er niet eens druk om maken.
    Ik zou je leidinggevende èn dat secreet doodzwijgen tot je tijd er op zit.

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,019
    548
    113
    dat wilde ik ook zeggen;)

4. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Klopt eigenlijk zou ik me er ook niet druk om moeten maken.
    Maar ik kan zo slecht tegen onrecht.
    En zoiets maakt mij gewoon laaiend :)

5. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Oh bah zeg! Zou ook flink pissig zijn..

6. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,743
    277
    83
    Female
    Jeugdhulpverlener
    Bah, sommige mensen zijn echt nare personen..
    Maar, adem in, adem uit.. die andere collega geniet er vast van om jou zo boos te zien..

7. Tutu

Tutu Fanatiek lid

Jun 30, 2013
    1,089
    0
    36
    Female
    Noord Brabant
    Bleh, ik kan me enigszins voorstellen hoe je je voelt! Nog ff volhouden, meid! Knop om en straks heel blij zijn dat je van ze af bent!

Ik heb ongeveer zoiets meegemaakt, moest nog een half jaar. De winkel ging uiteindelijk sluiten (hoorde ik van een nieuw aangenomen collega), dus geen contractverlenging, leidinggevende kwam haast nooit werken omdat ze simpelweg geen zin had (maar wel haar uren declareerde) en de collega waar ik al langer mee werkte was altijd "ziek" of ze had een rotbui waardoor ze continu afbelde en ik hele dagen alleen stond zonder pauze ;)

Op mijn laatste dag ook niemand gezien of gebeld om mij te bedanken voor mijn inzet o.i.d. en heb echt mijn werkkleding uitgesmeten, sleutels erop gelegd en ben het heel hard gaan vieren dat ik niet meer in die puinhoop hoefde te werken :)

8. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Tutu:
    Dat is ook niet niks.
    Respect voor jou dat je het tot op je einde hebt vol gehouden.
    Ik moet nog over 3 weken versprijd 7 avonden werken.
    Ga morgen een andere leiding gevende mailen,en aangeven dta als ik nog voldoende snipperdagen heb deze op mijn laatste 7 dagen wil inzetten.
    Als dat lukt dan hoef ik gelukkig alleen nog vanavond,en vanavond werkt die kreng iig niet.

9. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Kan me voorstellen dat je boos bent. Soms snap je ook echt niet hoe iemand het toch elke keer weer voor elkaar krijgt.

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Gelukkig dan dat je daar over een paar weken weg bent! Ze zouden lucht voor mij zijn tot die tijd, niet over opwinden zonde van je energie.

11. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    +1..

12. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

Oct 19, 2013
    2,646
    1,529
    113
    OV
    Bedreiging creëert natuurlijk een onwerkbare situatie. Als je denkt dat ze serieus is geweest, neem dan eens contact op met een rechtswinkel en vraag na of dit reden is om helemaal niet meer te komen. Want niet leuk is één ding, maar dreigen met geweld gaat echt te ver. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit een reden vormt om per direct weg te gaan.

13. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Ppfff geen fijn gevoel om zo het weekend in te gaan.
    Dus hopelijk kunnen jullie mij raad geven.
    Vandaag een mail gekregen dat er donderdag een gesprek gepland staat met z'n allen.
    Nu moeten wij allemaal voor woensdag onze leiding gevende een mailtje sturen,en van elkaar en onszelf de positieve en negatieve punten.
    Maar eerlijk gezegd ik kan niks positiefs bedenken over die ene collega (ik weet het klinkt heel hard)
    Wat moet ik nou hiermee doen???
    Verder moet ik maandag avond werken,met precies de zelfde collega's waar ik woensdag avond mee heb gewerkt.
    Dus ook met die ene collega.
    Maar wij moeten ook nog eens een nieuwe collega in werken.
    Ik vind dit persoonlijk echt niet kunnen.
    Er is nog niks uitgesproken,en sávonds is er geen leiding.
    Ik zie er nu al helemaal tegen op.

14. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Oehhhh, ik zou zo boos zijn. Ik zou er wel nog iets van zeggen, als je daar toch weg gaat. Wat heb je te verliezen. Man zeg, als leidinggevende vind ik het wel erg zo te reageren.

Share This Page