Zo boos!

Discussion in 'Zwangerschap' started by jokiebear, Jul 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meggy1987

    Meggy1987 Lid

    Jun 23, 2015
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig zijn alle prenatal verkoopsters perfect, dat scheelt...

    Ik zou er denk ik toch wel ff een niet al te subtiele opmerking over gemaakt hebben.. Wat een schapen zeg..
    Lekker laten lullen, je wordt vast een superstoere mama!
     
  2. Tooss

    Tooss Actief lid

    Apr 11, 2015
    163
    2
    18
    NULL
    NULL
    Volgende keer een klacht op fb pagina! Ik ben ook een keer schandalig behandeld. Nou binnen dag reactie en 2 dagen later mooi leesboek op de mat. Niet dat ik het voor een kadootje deed, maar gewoon ff mn punt maken; )
     
  3. Sugartje

    Sugartje Niet meer actief

    Ik zou een klacht indienen bij het hoofd kantoor van de prenatl dit kan gewoon écht niet!
     
  4. stevie84

    stevie84 Fanatiek lid

    Oct 8, 2010
    1,565
    0
    0
    Wat een waardeloze reactie op jouw klacht!!
     
  5. Sannie86

    Sannie86 Actief lid

    Mar 29, 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klacht indienen bij hoofdkantoor
     
  6. Twinkle81

    Twinkle81 Fanatiek lid

    Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    Die mail is gewoon een template dat gebruikt wordt. Ik heb lang genoeg emails in call centers verstuurd om ze te herkennen. Erg jammer en een gemiste kans voor ze. Rotte appels heb je overal, maar daarom kunnen ze een klacht daarover nog wel goed afhandelen
     
  7. Joli86

    Joli86 Fanatiek lid

    Feb 13, 2013
    2,070
    97
    48
    Ik zou alsnog een berichtje op hun FB plaatsen en daarin ook vermelden dat een excuus wel op z'n plaats geweest was ipv een slap antwoordmailtje... Belachelijk!
     

Share This Page