Zo charmant dat zwanger zijn;-)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lilly, 11 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Bleh, ben voor het eerst mega misselijk.............. :(

    Had al dat ik ongeveer 3x moet plassen 's nachts, wakker liggen van de kramp in mijn darmen (obstipatie afgewisseld met diaree, lekker praatje ;) ) een paar keer een vlaag van misselijkheid gehad maar die ging vanzelf over.

    Nu voel ik me dus echt bah......hoofdpijn, vreselijk misselijk het zweet breekt me ervan uit.......

    Oftewel, ben nog maar net zwanger of ben al chagerijnig, lig te boeren, laat scheten :oops: , laat een heerlijke odeur achter op het toilet, en een dezer dagen (misschien wel zometeen) ga ik m denk ik ook wel onder braken :rolleyes: :oops:

    En ondanks dat voel ik me toch mega vrouwelijk want, hiep hiep hoera, ik ben echt zwanger ;) Ik heb mega mooie boobs (al zeg ik het zelf, hahha :) ) en mijn haar zit super :D

    Maar ga nu toch maar even op de bank liggen :( :D :(
     
  2. IkenKleine

    IkenKleine Bekend lid

    23 mrt 2006
    975
    0
    16
    hihi... sorry dat ik erom lach, maar het staat zo leuk en herkenbaar omschreven.
    Geniet van je zwangerschap (buiten de kwaaltjes om)!
     
  3. SandraK

    SandraK Fanatiek lid

    29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hahhaha...die Lily... :) Sterkte meis....
     
  4. zonnestraal

    zonnestraal Niet meer actief

    hahahahaaa... :) Heel herkenbaar, alleen ik heb gelukkig nog niet zo'n erge misselijkheid dat ik over een pot of zo moet gaan hangen..Je schrijft het wel erg charmant.
     
  5. simalex

    simalex Bekend lid

    Lilly! Ik voel me precies hetzelfde! Poets de wc maar extra vaak, kijk er tegenop dat ik er straks boven moeten gaan hangen!

    Groetjes Simone
     
  6. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Lig nog op de bank hoor :oops: :oops:

    Ben ZOOOOOOOOOOOOOOO moe, niet gewoon meer :( :(
    De misselijkheid blijft onder controle zolang ik maar blijf eten ;)
    Dus behalve boeren, moeilijk of juist te makkelijk poepen en zweten dreig ik nu ook nog tonnetje rond te worden. Ja ik bedoel na die berg fruit en rauwkost die ik als avondeten had genomen begon ik toch ook wel naar wat anders te snakken............dus een appelflap, men wat zijn die dingen goddelijk lekker, en een halve chocolade reep verorberd :oops: :oops:

    Maar evengoed lekker zo'n daggie, hangen op de bank met potje venkelthee (tegen de krampjes) en een berg voer (tegen de misselijkheid) laptop erbij (forum, kinderkamers :oops: , beebiefotoos kijken) tussendoor soaps kijken........kortom een echt daggie ongegeneerd zwanger zijn (heb ook vakantie dus mag doen wat ik wil).
     
  7. Dominique71

    Dominique71 Bekend lid

    25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hi hi! Jij bent lekker zwanger, zeg! Mijn rotste dag was wel de dag dat ik er achter kwam en 4 weken en 1 dag zwanger was. Daarna is het bijna alleen beter gegaan - heel langzaam, dat wel. Ik had ook niet verwacht dat ik me zo vroeg zo rottig zou voelen! Nu ben ik vooral heel moe en heb veel honger. Momenteel ben ik een soort kruising tussen een verlept plantje en een aangespoelde walvis ... maar ik heb wel enorme borsten, ha!

    Geniet ervan Lilly! We leven mee!

    Groetjes,

    Dominique
     
  8. sassa23

    sassa23 Lid

    7 jul 2006
    44
    0
    0
    In de Randstad
    Hahaha en het ergste is dat het meeste na de zwangerschap gewoon voortzet, zoals scheten moeten laten e.d. hahahaha
     
  9. Rena

    Rena Actief lid

    15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Haha dat klinkt leuk allemaal :D ;) . Zelf heb ik sinds een dag of 3 ook last van misselijkheid in vlagen en verschrikkelijke hoofdpijn (zoals nu!) En ben moei moei! Maar jij weet lekker zeker dat je zwanger bent en vind het niet erg je zo te voelen... maar ik weet helemaal niks zeker en voel me misschien wel zo doordat...?? Tsja waardoor eigenlijk...? :(
    Nou meis; wees lekker zwanger en geneit ervan!! :D
     
  10. SandraK

    SandraK Fanatiek lid

    29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Rena, het kan bijna niet anders of jij hebt een posi-test maandag.... :D
     
  11. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik ken het ook wel een beetje. Kan snacxhts niet liggen van de steken hier en daar in men buik en ook aan de dunne.. pff lekker he.. hihi maar ik heb het er zeker wel voor over :)
     
  12. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hahahah wat prachtig omschreven Lilly!v :)
    Ik verheug me op die dag. Al heb ik een hekel aan kosten, ik zal die pot met liefde omhelzen als ik eindelijk zwanger zou zijn...
    Ik hoop natuurlijk dat je kwaaltjes snel afnemen ;)
     
  13. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik heb het sinds een week ..dat ik smorgens eerst een keer moet pjuken ..en de rest van de dag blijf ik misselijk..buik is enorm gezwollen mun boebies zijn erg gespannen...en yep lilly... net als jij heb ik ook meteen weer zoiets van :D yes
     
  14. Roba77

    Roba77 Fanatiek lid

    11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    De vlagen van misselijkheid heb ik eigenlijk de hele dag door. En ook ik ben aan de dunne :oops: , mijn borsten beginnen ook al wat gevoelig te worden. Hoop toch eigenlijk het overgeven over te gaan slaan, maar ja dat heb je niet voor het zeggen :D Het is gelukkig allemaal voor een heeeeeellllll goed doel :D
     
  15. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb de pot (nog) niet hoeven omhelzen gelukkig (Mijn tip: blijven eten ;) )

    Weet je wat ik wel naar vind.........die rommelende darmen.
    Doet gewoon ECHT zeer en het begint zodra ik in bed lig. De eerste keer, ongeveer een week geleden, deed het zo vreselijk zeer dat ik heel even dacht dat ik het kindje kwijt ging raken :cry: Tja pijn in je onderbuik.........bah!!!

    Laatst heb ik door de pijn in mijn darmen tot 2 uur 's nachts wakker gelegen en vervolgens werd ik elk uur wakker om te plassen.......... :confused:
    Nou zeggen ze wel eens dat het een 'truucje' van de natuur is om je alvast te laten wennen aan de gebroken nachten straks :rolleyes:

    NOU LEKKERE TRUUK IS DAT :) :)
    Je kunt toch veel beter uitgerust beginnen aan je kraam periode??
    Nee in plaats daarvan ben je al compleet naar de kl##$###$*$ voordat je kindje uberhaupt geboren is.....................
    Maar goed als het goed is gaat het na de 14e week of zo over, en 1 ding is zeker ik hoef geen moment te tweifelen of ik eigenlijk wel zwanger ben ;) :)
     
  16. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Bah!!!!
    En Jippie!!! ;)
     
  17. jet75

    jet75 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    :)
    Hallo lieve allemaal.
    Heel erg herkenbaar allemaal, het staat er idd erg grappig beschreven.
    Ik heb ook zo,n last van mijn darmen en af en toe hoef ik maar iets te eten en het begint weer dat gedonder in mijn buik.
    dikke boobies had ik al veel erger moeten ze niet worden hahaha. Harde scheten laten kan ook erg opluchten hoor ;)
    Ik was in het begin misselijk ( nog net niet de pot omhelst) en geen trek in eten, ik dacht na twee weken zo dat gaat lekker ik val af ( toen wist ik nog niet dat ik zwanger zou zijn) maar nu haal ik bijna dubbel en dwars weer in ik moet echt opletten dat ik me niet klem snoep. Even snel langs de bp om snoep te halen. En het word straks alleen nog maar erger vrees ik!!!
    Nou dames heel veel zwangerplezier en succes.

    liefs
    Jet
     
  18. setje

    setje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hahahaha..... ik heb nu ook pijn in mn buik... maar niet van de beeb!!!!

    Maar omdat ik zo in een deuk heb gelegen om die verhalen van jou!!!

    Over een paar weken voel je je op en top vrouwelijk en ook weer heel erg lekker.... bij mij was het met 12 weken over!

    Sterkte ermee!! (ik heb trouwens ondanks ik kotsmisselijk was, niet overgegeven!)

    liefs Setje
     
  19. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    haha je verteld het echt heerlijk.. haha

    Ik heb dat van me darmen ook onwijs. Gister deden we het voor het eerst weer sinds ik heb getest. hij durfde volgens mij niet heel erg.. Maar terwijl we bezig waren gingen mijn darmen toch tekeer :confused: :confused:
    Pff lekker charmant hoor..

    Ja en misselijk ben ik vandaag voor het eerst geweest.. :(
     
  20. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    He Jet,
    Dus je had weinig eetlust? Dat heb ik nu namelijk ook heel erg, maar ik weet nog steeds niet of ik zwanger ben (dikke 3 dagen overtijd, maar nog niet drufen testen). Mijn vriend denkt dat ik doordat ik geen eetlust meer heb juist niet zwanger ben, omdat ik volgens hem dan juist veel moet gaan eten. Maar ik ben te mager en loop daardoor bij een dietist van wie ik gisteren op mijn klote heb gekregen omdat ik nog geen gram aangekomen ben. Snoepen lukt nog wel ene beetje, maar zodra er brood of aardappels voor mijn neus komen, wil ik het liefst hard wegrennen.
    Dus dat kan erbij horen??
     

Deel Deze Pagina