Zo charmant dat zwanger zijn;-)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lilly, 11 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carvi

    Carvi Lid

    10 jul 2006
    38
    0
    0
    Mooi verhaal Lilly, top, het is zoooooo herkenbaar. Weet eigenlijk pas een halve week dat ik zwanger ben, maar deze symptonen heb ik de afgelopen weken de hele tijd gehad (behalve het kotsten, ben ik ook wel blij om!!!)
    Klinkt misschien allemaal heel dom, maar ik ben blij dat ik hoor dat boeren en scheten laten erbij hoort....... de hele dag en vooral als ik wat gegeten heb, dan is het raak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb trouwens helemaal geen last van honger ofzo, behalve 's middags en dan echt in vet eten haha normaal gesproken liet ik het echt staan, maar vanmiddag kon ik het gewoon niet laten.

    Maar thanx voor je verhaal!!!
     
  2. SandraK

    SandraK Fanatiek lid

    29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hier is de eetlust ook ver te zoeken...
     
  3. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    heb je al getest??
    Ik ben ook zoo misselijk.. bah
     
  4. SandraK

    SandraK Fanatiek lid

    29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja vanmorgen......hartstikke negatief.... :cry:
     
  5. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    oow das minder.. maar je weet maar nooit.. Ik teste op mijn NOD ook negatief en 6 dagen erna positief.. :D
    en zolang de duivels er nie zijn kan het nog goed komen..
    Ik duim voor je :)
     
  6. SandraK

    SandraK Fanatiek lid

    29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja, ik ben nu 3 dagen overtijd, nou ja....eigenlijk 2 want deze dag is net begonnen... ;)
    Ik heb de hoop nog niet helemaal opgegeven, maar ik voel echt heel weinig wat op een zwangerschap zou kunnen duiden...
    Ook niet wat op ongi zou kunnen duiden....het vreemde is dat ik altijd zere borsten heb als ik ongi moet worden en nu niet....
     
  7. jet75

    jet75 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    hai miekkie,

    Dat je geen eetlust hebt momenteel kan er heel goed bij horen hoor. Het is niet meteen zo dat je als een gek gaat eten. Ik had bij mijn oudste zoon dat wel ik kon alleen maar aan eten denken hahaha vandaar dat ik ook 35 kilo aan kwam ik was een lopend vuilnisvat alles wat erin kon ging er ook in.
    Ik heb er al een paar weken last van als ik alleen al aan eten denk werd ik even onpasselijk nu gaat het wel iets beter al moet ik zeggen sóchtends nog niet echt trek in eten te hebben pas als mijn maag en lichaam zegt nu moet je toch echt anders val je flauw eet ik.
    Nou veel succes en wie weet ben je idd wel zwanger. Als je iets meer weet laat het even weten.

    liefs

    Jet :)
     
  8. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Nou, ik ben nog steeds niet ongesteld en inmiddels dus minstens vier dagen overtijd. Ik denk dat ik na het weekend ga testen, ik durf het nu nog niet aan.
    Mijn eetlust is nog steeds ver te zoeken. Mijn buik roept om eten, maar ik krijg het gewoon niet weg. Ben daarom nu maar aan de Evergreen begonnen als ontbijt. Niet echt veel dus, maar in ieder geval wat en een beetje gezond.
    En ondanks dat ik weinig eet en niet ongesteld ben, heb ik toch een opgeblazen buikje.
    Ik ben steeds maar weer aan het checken op de wc, maar er is nog geen spoortje van (aankomende) ongesteldheid te bekennen.
     
  9. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hahaha lilly weet hoe je je voelt, en je hebt het super leuk geschreven, hihi!!
    helaas moet ik de pot wel elke dag omarmen, meerdere malen zelfs!
    maar ja....
     
  10. wonder

    wonder Nieuw lid

    25 jul 2006
    4
    0
    0
    Brabant
    Pfff, ik herken dit zooo erg! Ik ben sinds een dag of twee echt beroerd! Ik was vandaag lekker vrij en wilde eigenlijk gaan zwemmen, nou helaas... Om half tien eerst naar zkh gegaan voor bloedonderzoek, daarna ben ik thuis gekomen en op de bank neergeploft, en geslapen tot 13.00 uur!!! Ik ben echt behoorlijk misselijk. Tenminste, niet echt het gevoel van overgeven, maar meer een draaierig gevoel. Ook krijg ik echt geen hap door mijn keel en heb ik steeds het gevoel dat ik al vol zit, terwijl ik dus bijna niks kan eten!!... En als die misselijkheid dan even wegebt, komen de menstruatie-achtige krampen weer naar boven.
    En mijn buik borrelt aan een stuk door, en ik maar rennen naar de wc.
    Ik ben echt bang dat er iets mis gaat, maar hopelijk is dat gewoon ongegronde ongerustheid.
    Ben iig blij om te horen dat ik niet de enige ben :oops:
     
  11. Terese

    Terese Fanatiek lid

    Hmmm... ik overweeg om toch zo maar eens te testen. Heb de afgelopen 2 dagen een ontzettend opgeblazen gevoel, en vanacht heb ik in mijn bed liggen zwemmen van het zweet, ik BLEEF winden laten (ik hield mijn hart vast dat mijn vriend niet wakker werd van het geluid danwel de odeur).
    Net naar de wc en het gaat moeizaam EN ik kan niet boeren en dus misselijk...

    Oh ja, en ik snoep me wezenloos. Niet leuk meer...

    Moe ben ik gelukkig niet.

    Zal je zien als ik ga testen dat ik niet zwanger ben, maar waarschijnlijk gewoon iets verkeerds gegeten heb :p
     
  12. labmuisje

    labmuisje Actief lid

    19 apr 2006
    245
    0
    0
    oh lily en dan te bedenken dat je nog maar in week 8 zit en je qua hormonen pas in week 11 op je top zit. Dus het kan nog wat worden.

    Ik kan gelukkig wel de pot omarmen denk dat ik daarom ook niet echt misselijk ben geweest. Als ik misselijk werd dan moest ik ook overgeven en weg was de misselijkheid.

    Nou dat van je darmen wen er maar aan. Ik ga nog steeds heeeeelllllllllllll gemakkelijk als je begrijpt wat ik bedoel.

    Groetje labmuisje en geniet van je zwangerschap tussen de misselijkheid, boeren, scheten en diaree door.
     
  13. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hallelujah!!!!!!!!

    Er is licht aan het eind van de tunnel :) :)

    Eten jazeker, moet iedere 2 a 3 uur iets eten anders 'val ik flauw ;) ' van de honger maar kan wel elke dag poepen en hoef niet meer elke nacht 3 keer naar het toilet, het is nu 1 a 2 keer per nacht :) :)

    Ben al wel 3 kilo aangekomen de afgelopen maand dus dat beloofd wat maar ze zeggen toch dat het normaal is als je in het begin snel aankomt en dat het na een maand of 4, 5 stabiliseert en je dan minder aankomt???

    Ik hoop het maar, voor mezelf maar ook voor mijn omgeving :oops:
     

Deel Deze Pagina