Al een week wisten we wanneer onze mooie man dan eindelijk ter wereld zou komen. Maar zoals hij zich aankondigde in het begin van de zwangerschap, deed hij dat nu weer. 2 dagen voor de geplande datum moest ik naar het ziekenhuis voor een CTG. Net 10 min. aan het CTG en zijn hartslag daalde enorm. De verpleging was er gelukkig bij en ik werd gelijk op mijn zij gedraaid. Dat hielp. Er werd overlegd met de gyn en ja hoor mijn afspraak bij de POS kon ik vergeten. Om 12 uur kreeg ik te horen dat ze me niet meer naar huis lieten gaan. Ze wouden niet wachten tot de geplande datum, maar het gewoon nu halen omdat onze mooie man niet goed reageerde op weeen (die zich al langzaam aandiende). Manlief zat net op dat moment in Duitsland en ja hoor voor werk. En kon niet geheel met spoed naar Nederland terug komen. Hem gebeld, en het allemaal uitgelegd. Als het spoed zou zijn, mochten ze het er NATUURLIJK gelijk uithalen. Maar liever zouden we wachten totdat hij weer terug was. En ja hoor, dat lukte. Om 2 uur werd ik op de kamer al klaar gemaakt voor ok. En om half 8 mochten we dan eindelijk onze man ophalen. Hij is geboren met een keizersnede (dit was al gepland). Hij woog ook meer dan verwacht en is super lang. Zijn score was gelijk hoog en super goed dus. We zijn blij en dankbaar dat we onze mooie man eindelijk in onze armen kunnen sluiten. XXX P.S: De naam en alles houden we ff geheim vanwege meelezende familieleden. Wie nieuwsgierig is, mag me pb-en
Met meelezers waar ik het contact mee heb verbroken naar jaren van ruzie. Ze weten niet de naam en datum. En dat wil ik graag zo houden. @ iedereen... Dank jullie wel voor de felicitaties. We zijn super blij met onze mooie man. Hij is zo'n tevreden mannetje.