opnieuw spanning !!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Behappy, May 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

As donderdag hebben we een echo :)
    maarvind t weet zo spannend .. denk telkens hopelijk is alles goed enzo..
    as woesdag moeten we naar de vk en dan controleert ze ook altijd de groei van de buik met zn trucje nou ik heb t idee dat er niks gegroeit is..
    heb laatste dagen last van buikkrampen en diarree :(
    hopelijk zit alles goed en ik moest t gewoon ff van me afschrijven...

ohwja en t is een geslachtsbepalings echo dus hopelijk kunnen ze dat ook zien altijd leuk !

2. MelMel

MelMel Fanatiek lid

May 12, 2008
    2,267
    169
    63
    Female
    NH
    Spannend!

3. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    meid, begrijpelijk hoor, dat je t spannend vind. dat blijft t ook! vooral die eerste 4 mnd als je nog weinig merkt!
    ik ben tussendoor ook nog geweest voor het hartje omdat ik telkens in mn hoofd haalde, dat t hartje gestopt was enz....
    en dan nog de 20 wkn echo....
    ik dacht dat ik daardoor iets zekerder werd, maar heb nog hele onzekere buien.
    als ik t een dag weinig voel ben ik ook weer vd zenuwen....
    maar meid, jij gaat weer een mooie echo krijgen hoor, van een prachtig kindje! geniet ervan! daarna voel je je weer de gelukkigste moeder op aarde!!
    succes!

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    SLuit me volledag aan bij Tresje :)

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

thanks meiden
    ik heb t hartje nog weg gehoord met 13 weken .. maarja dat is ookalweetn4 weken terug haha
    we moeten gewoon positief blijven he :)

6. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Heel herkenbaar hoor. Mijn buik is ook amper gegroeid, nog geen gram aangekomen, en als je dan hoort dat anderen al positiebroeken dragen dan vraag je je af, zit het bij mij wel goed? Je voelt ook nog niks met deze termijn. Dat maakt het ook zo onzeker soms. Wij gaan 11 juni pas weer het hartje luisteren. Succes deze week, komt goed!

Share This Page