Te weinig vruchtwater

Discussion in 'Zwangerschap' started by HabibiAna, Apr 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Wie heeft dat ook gehad? Wat kan je eraan doen? en wat kunnen de gevolgen ervan zyn?
    Iemand wat meer info erover?
    Tnx :)

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    ik heb wel eens gelezen dat door extra te drinken je vruchtwater aanmaakt en verder veel rusten??
    Anders even je vk bellen??

3. Brechtje

Brechtje Actief lid

Sep 22, 2008
    493
    0
    0
    Mijn kindje loopt een klein beetje achter in groei omdat ik nagenoeg geen vruchtwater heb, dat is het gevolg.
    Zolang je kindje goed groeid laten ze gewoon lekker lopen, dat is bij mij in ieder geval wel zo, loop hier al vanaf de 20 weken echo mee. Ik moet komende vrijdag pas voor het eerst naar de gyn toe dus ik denk dat er nu wel een plan komt.

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Tja ligt eraan: wie heeft dat beoordeeld, en in welke mate heb je het?
    Wat je voor nu kunt doen is de algemene richtlijnen volgen voor zwangere vrouwen: niet roken, voldoende rusten, gezond eten, weinig stress, weinig cafeïne (dus ook geen cola).
    als het zo blijft / erger wordt en het wordt schadelijk voor je kindje dan wordt je opgenomen in het ziekenhuis en krijg je dagelijks een CTG (banden om je buik) waarmee ze meten of het nog goed gaat met jouw kindje en of je baarmoeder samen trekt. eventueel besluiten ze dan om het kindje eerder te halen.

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    vruchtwater maakt zichzelf aan is wat ik weet
    ja idd meer drinken misschien ?

Share This Page