Internetten

Discussion in 'De lounge' started by hannez91, Oct 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hannez91

hannez91 Lid

Mar 23, 2012
    93
    0
    0
    NULL
    Schoondijke
    Hallo allemaal,
    Het einde van het jaar komt er weer aan dus ik ben aan het uitzoeken wat er volgend jaar goedkoper kan. Nou was ik ons internetabbo aan het bekijken. We betalen nu 31 euro pm voor onbeperkt internetten met 50 MBps. Weet iemand of dit duur is? En of je perse 50mbps nodig hebt om lekker te kunnen internetten?

2. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,028
    3,840
    113
    Female
    Thuis
    Heb je 50 MB of 50 Mb? (Dat scheelt een factor 8)

3. hannez91

hannez91 Lid

Mar 23, 2012
    93
    0
    0
    NULL
    Schoondijke
    50 Mbps. Zo staat het er. Wat is het verschil?

4. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    Wij zitten bij tele2. Hebben 20 Mb internet en hebben hier voldoende aan. De interactieve tv loopt ook via het internet, daarnaast staat de pc vrijwel de hele dag aan + tablet en geen problemen. We betalen 34,- pm voor interactieve tv + internet.

5. knap

knap Niet meer actief

Heb Online.

Twee jaar contract met tv internet en bellen. Bellen doe ik nooit via de vaste lijn.

Internet staat hier vaak aan op twee laptops. En twee mobieltjes.

Eigenlijk nooit internet problemen hoe snel mijn internet is? Heb er geen kaas van gegeten maar voor hier snel genoeg.

Twee jaar 25 euro per maand mooie keuze vind ik nog steeds. En moet zeggen ook nooit problemen gehad. Dit jaar met online.

6. hannez91

hannez91 Lid

Mar 23, 2012
    93
    0
    0
    NULL
    Schoondijke
    Ja en wat zo idioot is. Waar wij dus bij zitten (zit heel zeeland bij denk ik XD) maar dan kun je dus kiezen uit 2 Mbps, 8 Mbps of 50Mbps (of nog hoger) :( Maar waarom zooooon groot gat ertussen XD
    Maar ik heb al gezien dat er goedkopere aanbieders zijn. Dus ik ga nog eens verder rondneuzen.

Share This Page