Zo de PEST in dat ik niks kan....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sjarrel, 21 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik mag het niet zeggen maar doe het lekker toch

wat een Egoist :(

beseft hij wel wat er allemaal in je omgaat en waar jou lichaam allemaal mee bezig is?
    wel om ook ZIJN kindje te maken , om je dan zo aan je lot over te laten niet te geloven
    ik heb hier even geen woorden voor
    en dan je schoonmoeder die boven je woont , heeft die niet in de gaten waar haar zoon mee bezig is dan?
    moest mijn zoon niet zijn want hij kreeg een schop onder zijn reet :)
    kom zeg je laat je vriendin toch niet zo aan der lot over in deze situatie

meis heel veel sterkte

2. Gerry was/is ook zo..altijd weg en ik thuis met Jonas..moet het dan al rustig aan doen met kans op vroeggeboorte maar die trok hem dat niet aan.. :(
    Sterkte ik bgrijp je heel goed!

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Rare vraag misschien maar wat is die ambu dan? Is het zijn werk of zijn hobby?

4. sim

sim Niet meer actief

ik denk dat je duidelijk moet aangeven waar je grens ligt, en als hij erover heen stapt dat er dan ook consequenties zijn, als je geen grensen stelt kunnen ze steeds verder en verder gaan tot er niks meer van je over blijft. en raak jij helemaal geisoleerd, waak daar voor hoor, want daar wordt je echt niet gelukkig van...

5. Terese

Terese Fanatiek lid

Laat hem je anders eens lekker verwennen door eens met de taxi naar een restaurantje (met airco!) te gaan! Kom je lekker buiten de deur en ben je gezellig saampjes er eens uit.

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik zit ook de hele dag thuis terwijl ik nog helemaal niet op de helft ben. Ik val om de haverklap flauw en ben bang dat ergens op straat te doen.

Gelukkig kan ik het goed met de buren vinden en zitten we altijd wel ergens te kletsen tijdens het plonzen in het kinderzwembadje haha

7. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Wat is dat toch met die mannen joh! Een kindje maken is leuk, maar er voor je vrouw zijn als het eenmaal zover is, dat wordt al wat lastiger! Ik zou als ik jou was, je grenzen nu al stellen, want dit gaat alleen maar verder hoor! En als hij niet luisteren wilt, zou ik idd maar gaan nadenken wat JIJ en JULLIE KINDJE nou voor hem betekenen!!!

8. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Meis, ik word helemaal naar als ik dit lees. Wat moet jij je eenzaam voelen! Het gedrag van je vriend vind ik onbegrijpelijk. Natuurlijk heeft hij het recht om nog even 'van zijn vrijheid te genieten' maar niet elke dag en elke avond, terwijl jij geen kant uit kunt. En natuurlijk zijn zwangere vrouwen wandelende hormoonbommen en niet altijd even makkelijk om mee te leven maar dat geeft hem niet het recht om zo egoistisch te zijn.
    Als je wat aan je situatie wilt veranderen zul je hem toch echt duidelijk moeten maken dat dit zo niet gaat. Schrijf het desnoods op, als hij niet wil luisteren.

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Gosh, wat erg. Idd wat zul jij je eenzaam voelen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het gedrag van je vriend behoorlijk respectloos vind naar jou! Waar haalt ie het lef vandaan om jou zo te laten zitten?
    Tuurlijk mag hij heus wel dagjes weg en plezier maken, maar hij mag ook wel rekening houden met jou! Sorry heb er geen goed woord voor over!

Sterkte meid, ik voel erg met je mee!

10. Niet meer actief

Pfoe, meis ik snap helemaal hoe je je voelt, heb dit in mijn eerste zwangerschap ook meegemaakt, nu is mijn vriend er wel vaak, maar kan niet zeggen dat ik me er happy bij voel, aangezien ik dus gewoon weer opnieuw alleen zwanger ben, doe alles alleen, hij houdt geen rekening met me en vergeet gewoon dat ik zwanger ben...hij is er dus wel, maar ook weer niet...
    Ik ken verder ook niemand hier behalve mijn bemoeizuchtige schoonmoeder en vader!
    Als ik je zo hoor, krijg ik ook een brok in mijn keel, omdat ik het gevoel zo goed ken, zit zelf ook regelmatig te janken hier alleen in huis...
    Misschien een idee om meiden van het forum in de buurt op te zoeken? Ik woon niet zo ver van amsterdam vandaan, als je het leuk vind wil ik je best een keer op komen pikken? Misschien dat er nog wat meer dames uit de buurt zijn die graag ook wat meer in contact willen komen met anderen?

Liefs petra

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Pjetje, wat lief van je! Is best een goed idee, lijkt me? Zo leert ze wat mensen kennen.

12. Niet meer actief

Hey Tigger,

Ja lijkt me zelf ook leuk om wat meer meiden te leren kennen in de buurt, en als je je zo rot voelt is het ook nog eens goed om er lekker tussenuit te kunnen! Merk bij mezelf dat me dat enorm kan opvrolijken!

liefs Peetje

13. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Jakkes zeg, dat zet een behoorlijke domper op je zwangerschap!
    Ik vind je vriend wel een egotripper hoor!
    Iedereen heeft het warm nu, das geen reden om je zwangere vriendin aan haar lot over te laten. Snap je schoonma al helemaal niet!!
    Hoop voor je dat dit tijdelijk is.

Deel Deze Pagina