En plots daar was je. Zo welkom en dicht bij me. Je vader wist het al. Hij heeft je komst al lang verwacht. Dromen over hoe je eruit zal zien. Dat deden we elke dag. Hoe zou je heten, wie zou je zijn? Het voelde zo ontzettend fijn. Maar het bleef slechts bij dromen. Want je kon niet verder gaan. Niet sterk genoeg voor deze wereld. Je liet ons achter. De tijd bleef even staan. Ik mis je zo... Mijn kleine ster, daar in de verte. Je waakt over ons. We zullen je nooit vergeten.
mooi geschreven ikapika. Ik hoop dat jullie het allebei een plekje kunnen gaan geven. Hopelijk komt het snel los bij jou mamsieM. Ik hef mijn ogen op naar de bergen waar komt mijn hulp vandaan. Een ontzettend mooie psalm en nummer persoonlijk heb ik daar ook heel veel aangehad in een zware tijd en hopelijk jullie ook hele dikke knuffel voor jullie ( zat bij jullie in augustus 2013)
Aan je onderschrift te zien gaat dit over een jaar geleden? Heel heftig, als je niet verder mag genieten van je zwangerschap. Als je droom opeens kapot is. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je het een beetje een plaatsje hebt kunnen geven. Dikke knuf!