Hoi, Iemand ervaring met deze beker. Ik heb een zoontje van 8 maanden die de fles niet meer wil. Waarom is onduidelijk, hij is al onderzocht door artsen. Tuitbeker of gewone beker lukt ook niet dus op dit moment moeten we alles lepelen. Niet handig, maar alles om bij hem een beetje vocht naar binnen te krijgen. Nu heb ik echt ALLE bekers al geprobeerd, maar toen kwam ik deze tegen. Handig? Te doen bij 8 maanden (hij is niet zo vlug qua ontwikkeling)? Liefs Jetje
Sinds wanneer wil hij de fles niet meer? Welke fles heeft hij? Heb je al andere spenen/flessen geprobeerd? Al een rietjesbeker geprobeerd? Dat was hier een succes.. Mijn zoontje vind die tuitbekers maar niks. Ik heb nog geen ervaring met de Kiddyboo, ik ben wel van plan om hem te bestellen deze week.
hier ervaring met de beker. we hebben hem gebruikt van ongeveer 11 maanden tot 20 maanden. helemaal super. zeker de moeite waard. het is een anti knoei beker.. geen anti lek beker. dus op zijn kop kan ie wel maar als hij tegen de grond wordt gegooid of hij valt dan lekt ie wel wat. ik ben fan.
Met 11 maanden omdat het toen pas ging of omdat je de beker toen ontdekte? Was het moeilijk aan te leren? Heb altijd Avent flessen gebruikt. De rietjes techniek lukt helaas nog niet. Hij gaat er op kauwen.
O ja, hij heeft inmiddels al een dikke week niet gedronken. We hebben al heel wat uren in het ziekenhuis gezeten helaas. Lichamelijk mankeert hij niets en hij is te jong om het als aandachtsspelletje te zien. Nu doen we overal water doorheen (fruit en groente) en gelukkig lust hij nu ook een beetje pap.
Ik en ook enorm fan van die beker. Vind hem erg fijn dat ze rustig zelf kunnen drinken zonder dat ze meteen van top tot teen nat zijn omdat ze hem omkiepen. Hij is inderdaad niet anti lek. Als hij valt dan knoeit de beker. Ik vind het te doen met 8 maanden. Zeker als jullie hem helpen en regelmatig oefenen.
En vocht toedienen met zo´n spuitje in zijn mond waar je normaal vloeibaar medicijn door geeft? Het niet ideaal, maar als dat wel gaat krijgt hij toch wat binnen. Heb je ook geprobeerd met verschillende soorten drinken? en verschillende temperaturen? Je zou hem ook een ijsje kunnen geven.