We hebben bestek van Ikea maar ben niet meer tevreden. Nu ben ik aan het kijken voor ander bestek voor onze 2,5 jarige dochter...maar welke?
Je zoekt kinderbestek? Plastic of metaal? Vind dit wel grappig: Kinderbestek - winkel bestellen kopen - Komshop.nl of deze: http://www.babypark.nl/media/catalog/product/2/0/20095_2.jpg
ja weet het nog niet eigenlijk....ik wil gewoon goed bestek voor mijn dochter maar heb geen idee welke? Ik dacht metaal ..... ja die heb ik ook gezien grappig zijn ze he
4-delig kinderbestek First Lyric : Kinderbestek : WMF voor thuis Wij hebben dit besteksetje cadeau gehad en dat is mooi en fijn spul. Maar ze eten allebei ook gewoon lekker van dat Ikeabestek, die plastic budgetdingen. Heb ook een setje van Nijntje, maar die vorm is wat minder, er valt snel vanalles van de vork en de lepel is zo plat dat bijv. vla er zo weer afdruipt.
esmee heeft nijntje bestek, gekregen bij dr geboorte. ik heb ook een goedkoper bestek er bij gekocht van prinsessen ,ooit is gehaald bij de xenos.
Jayro eet nog het liefst en beste met gewoon ons bestek. En qua mes heb ik 'normale' ikea-messen, die zijn ook echt niet scherp, maar toch kan hij er wat mee snijden.
hier ook WMF kinderbestek, erg degelijk en ook een 'scherper' mesje, dus daar kunnen ze nog jaren mee vooruit.
Gero bestek - Junior Olifant bedankt voor jullie reacties...... ben voor deze gegaan!! Deze kunnen gewoon in de afwasmachine en ze zijn superleuk vondt ik en een mooie prijs!!
ja toch!! Die andere grappge figuurtjes konden niet in de afwasmachine hoger dan 55 graden....tja dus niet fijn...