Gister een dubieus streepje met k2v5 Vanmorgen nog dubieuzer Nu net dit! Of ik koop steeds niet juist werkende testen of er is iets raars met m'n urine of ik doe iets simpels heeeeeel erg verkeerd! Test van net. Er verscheen binnen 1 min een paarse tweede streep, alleen die liep helenaaaal uit zoals je ziet en de controle streep is zo licht! Ik weet dat ik deze test nu dus beter als niet gelukt kan beschouwen maar ik weet niet wat het is hoor met deze testen !
Hoe oud is de test nu?? Het lijkt er op alsof de vloeistof niet goed wil doorlopen. Als je nog urine hebt staan kan je er nog een druppel bij in doen.
Echt 10 minuten voor plaatsen gedaan deze test! Had al gehoopt dat jij zou reageren Maar ik heb nogzon 2 druppels urine over haha ik gooi het altijd gelijk weg omdat ik bang ben dat m'n kinderen het voor limo aanzien Zal de laatste druppels erop doen kijken of het wat doet
Ik heb er 3 druppels met het pipetje bij gedaan! Zie wel gelijk dat het paarse aan de rechterkant wat weg trekt over hoe lang zal ik weer een foto maken? Ben blij met je idee maar heb nu zo'n gevoel van.. Twee x over dezelfde test heen plassen😅
Ik duim dat hij nog verder doorloopt. Als hij dat niet doet en de test er over 30 min. nog hetzelfde uitziet moet je ff het kapje boven losmaken. Dan kan je zien of er nog roze vloeistof bij het urinegedeelte zit.
Ik zie duidelijk een 2e streep hoor Deze test heeft te weinig roze vloeistof gekregen in de fabriek. Daarom zijn beide strepen lichtroze iov donkerroze
Kan je de test scherper op de foto krijgen?? Hij blijft best wazig en daardoor zie je de streep minder goed, kijk: View attachment 480613
nou hoe licht die test van zichzelf ook is zie toch echt 2 streepjes hihi. Misschien even naar kruidvat gaan. Want dit is wel een foute test vindt ik. Niet de uitslag, maar wel dat er te weinig kleurstof in zit. Zo kun je niet zien of je streepjes oplopen. Misschien krijg je dan wel nieuw pakje testjes
Nouuuuu echt ??!! Hahaha jeetje Ik zal proberen een betere foto te maken maar bij het uploaden worden ze ook wat waziger zag ik! Maar dames, het streepje is niet echt roze toch? En als m'n berekening klopt dat ik m'n positieve ovulatietest had (26 oktober) zou dit nu nod+1 zijn. Dan had de test denk ik duidelijker moeten zijn.. Dus misschien toch later ei of langere cyclus ? En zit ik misschien nog wel voor nod? Kan dat? Ja dames wat trouwens met m'n test van gister teruggegaan naar kruidvat! Kreeg dus daarom Een doosje gratis mee! Niet wetende dat deze ook weer fabrieksfout had! Heb er nog 1 over. Die doe ik echt pas donderdag! Heb wel het idee dat ik een middag/avond tester ben dat had ik in m'n vorige zw ook.. M'n urine van vanmorgen was na slapen zoveel maar zooooooo licht! Urine van net was donker en troebel .
26 okt je posi ovu dan springt je ei op 27 of 28 okt. Laten we het op 28 okt houden dan zit je nu op 13 dpo.
Ik ga ook zeker terug! De controle streep is al niet oke laat staan het resultaat! Oh haha ik zat er al die weken dus al naast wat gek ik heb m'n cyclus bijgehouden met de app Glow, die zei dat het gister m'n nod was. Och ik hoop zo dat het niet vals positief is! Rogijuli vind jij deze streep ondAnks de vage test duidelijker dan die van gister?
Ik durf het niet echt te geloven nog. Dit is de eerste ronde. Nog voor nod dus blijkbaar.. Blijf nog heel even voorzichtig! Jullie ontzettend bedankt voor het meekijken zonder dit forum had ik de test al gelijk weggegooid. Hopelijk krijg ik niet alsnog mijn nod maar ik ben lichtelijk positief ( net als m'n test) haha