Hallo meiden, ik ben deze maand gestart met ovulatietesten van Sensitest. Ik ben 30-7 begonnen (bovenste test) en de onderste heb ik vandaag gedaan. Ligt het aan mij of zien ze allemaal hetzelfde uit? Iemand ervaring hiermee en weet of dit gewoon allemaal negatief is? Verwacht 1 dezer dagen mijn eisprong. Sorry als het "dom" overkomt maar ik heb hier totaal geen ervaring in.....
Hij lijkt op te lopen. Maar ze Kunnen ook uit het niets knallen. Voor de zekerheid geen ochtendurine gebruiken. Ze zijn nog niet positief. Ik zou nog even door blijven testen
Ik doe net deze maar 1 x per dag. Meestal voor ik ga douchen in d'r avond. Ik test er dan altijd 2 dagen positief mee. Ze zijn vrij gevoelig want met andere testen krijg ik geen echte knalstrepen. Dus vandaar dat ik 1x pd wel genoeg vind
Ik durf niet te zeggen of ze positief zijn, maar ik zou er wel gebruik van maken! Zonde als je de kans mist😉
Haha ik maak er zeker gebruik van echter vind ik het raar waarom ik nog steeds geen knaller heb....volgens mijn cyclus zou ik nu zo rond mijn eisprong zitten. Dan zou je toch echt donkere testen moeten hebben nu, toch?