Ja klopt, de vierde alweer zo blij! We hebben 2 jongens van 10 en 6 en een meisje van 3. Bedankt allemaal voor de felicitaties!
Hallo dames! Na de super duidelijke testen van vorige week ( cb gaf aan 1-2 en een dag later al 2-3) heb ik gister een echo gehad. Het was even de vraag hoe lang ik zwanger zou zijn. Alles zag er perfect uit Na 4 keer gekeken te hebben of het echt wel klopt zei de VK: Tja, ik zie er toch echt twee! Mn eierstokken nog nagekeken en het bleek dat er alleen in mijn linker een blaas te zien was, wat betekend dat er 1 eitje is gesprongen. Dus een eeneiige tweeling! Nu de 12e weer een echo en nog eens goed kijken. Zo spannend!
Ohhhh WoW spannend gefeliciteerd wat vind je ervan? Zal ff wennen zijn of niet maar wat leuk 😘
Ik had al ergens het gevoel dat het er twee waren dus ik schrok niet eens. Vind het erg leuk en voel me dan ook gezegend! Vind het alleen erg spannend allemaal vanwegen de kans op complicaties en vroeggeboorte. Mijn dochter van nu 3 is 9 weken te vroeg geboren dus ik weet hoe het kan zijn. Dat ik dan ook wel het enige waar ik me zorgen om maak. Gelukkig waren we net verhuisd en hebben we een extra grote kamer over We zullen gaan zien hoe alles gaat verlopen...
Hoe ver ben je nu dan? Zag ze 2 vruchtjes? 2 vruchtzakken? Heb je een echofoto om mee te kijken? Gefeliciteerd!
Ze zag twee vruchtzakken die goed omringt waren door een dik slijmvlies. Het is allemaal nog erg pril maar ik heb goede hoop!
Ik zie er eerlijk gezegd geen 2 in maar gewoon 1 vruchtzakje. Ik gok dat je ong. 4 1/2 week zwanger bent. Maar de vk heeft bewegende beelden gezien dus dat is makkelijker beoordelen