Vraagje ovulatie(test)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MCR, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MCR

MCR Actief lid

26 sep 2013
    278
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Dames.

Ik heb een vraagje. Vorige week vrijdag heb ik een positieve ovulatietest gehad, Ook had ik de voor mij bekende ovulatiepijn en vruchtbaar slijm. De pijn werd zoals ik gewend was steeds erger en daarna verdween de pijn, het vruchtbaar slijm en de ovulatietesten werden weer negatief.

Sinds gister (5 dpo) voelde ik echter weer iets wat leek op ovulatiepijn. Ik dacht dat ik misschien mijn ei misschien toch niet gesprongen was en dat dit een nieuwe poging was. Nogmaals een ovulatietest gedaan en deze was bijna positief. (ik heb de ovulatie test alleen na 20.00 uur uitgevoerd en in de handleiding staat dat het eigenlijk voor 20.00 uur moet, maar toen was ik niet thuis). Dat sterkte mijn gedachte dat er een eisprong aankwam. Ik heb alleen helemaal geen vruchtbaar slijm, er helemaal niks te bekennen eigenlijk.

Kan er toch sprake zijn van een naderende eisprong terwijl ik helemaal geen vruchtbaar slijm heb? Ik ben sowieso van plan om vandaag nog ff een ovulatietestje te doen, om te kijken of er iets veranderd is.

Alvast bedankt dames!

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik zou het zekere voor het onzekere nemen en toch even gezellig maken en er rekening mee houden bij het testen/overtijd gaan dat je NOD dus een paar dagen later kan zijn nog. En idd even doortesten.

Ik ben voor we voor mijn dochtertje gingen al een jaar van de pil af gegaan en toen wist ik precies wanneer mijn ongesteldheid, ei enz was incl slijm. Toen een miskraam gehad en daarna niets meer van dit alles. Cyclus was korter, had geen slijm en geen pijn niks. Toch zwanger geworden tweede cyclus na de miskraam

Deel Deze Pagina