Hi Ik loop aardig opmijn eindje en heb sinds twee dagen enorme duizelingen. In de auto ging bijna het lichtje uit en nu steeds thuis ook. Moet ik echt even focussen om niet flauw te vallen. Dit heb ikook terwijl ik gewoon zit. Ik heb een lage bloeddruk 1oo/50 maar dit is al bijna mijn hele zs. Mijn bloed is ook geprikt op ijzer en die is 7.3 dus ook goed. Herkennen jullie dit'? Vind het best eng worden namelijk.
jeetje kan me voorstellen dat je het eng vind ik zou het niet weten wat je hier aan moet doen. misschien vk even vragen??? wens je wel heel veel sterkte. gr cybersyby
Hm, weet je ik denk dat het toch de lage bloeddruk kan zijn hoor! Ik heb ook zo'n lage mar ik heb er nog geen last van. Jouw lichaam vergt nu wel héél veel van je en dan kan het zijn dat je (bijv. na of tijdens een groeispurt) wél last gaat krijgen van duizelingen. Maar toch, ik zou wel even je verloskundige bellen...! Sterkte! (en voorzichtig!)
ik heb de laatste tijd ook heel erg last van duizelingen, maar ik denk zelf dat ik hyperventileer, echt heel vervelend heb er elke dag wel last van, duurt ook 2 uur voordat ik er weer vanaf ben. maar ik denk idd dat het bij jouw misschien wel je bloeddruk is hoor. sterkte