Help.. ik maak me zorgen!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Testjes4, 24 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Testjes4

Testjes4 Niet meer actief

Ik maak me zorgen... Ik heb vorige maand iemand voor me laten pendelen die mij vertelde dat ik in juli zwanger zou raken maar dat dit uit zou lopen op een miskraam. Nu ik daadwerkelijk deze maand ook zwanger geworden ben maak ik me ontzettend veel zorgen dat het ook fout gaat.. Hoe betrouwbaar is zo'n voorspelling.. :(

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Al mijn pendels zaten er naast. Niet druk om maken, stress is nietgoed voor je kindje!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Oh meis maak je alsjeblieft niet druk! He dat is ook een nare voorspelling, voortaan maar niet meer laten pendelen hoor!!

Joh een pendel is leuk en grappig maar dat is geen wetenschap. Je hebt altijd een iniminiekans op een miskraam dus ja die pendel zou het misschien goed kunnen hebben. Maar HEEL waarschijnlijk niet!!!! En zowel, kans dat het stom toeval is is groter dan dat ze de toekomst kan voorspellen hoor.

Laat het los, ga vitaminenpillen inslaan, lekker gezond eten, verwen jezelf en je lichaam en ga heeeeeeeeeel blij zijn met je kleine wondertje!

4. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Ach laat je niet Gek maken door een pendel...

Bij mij werd er gezegd een jongen... Nou dat stukje vlees zit er echt niet aan hoor.....

Dus gefeliciteerd met het zwanger zijn en geniet er van....

5. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    gefeliciteerd!

ik geloof wel in paranormaal en mediums... heb er ooit een gesproken en de dingen die ze wist, zonder dat ik wat had gezegt......... bizar gewoon.

maar over pendelen weet ik niks! maar over miskramen, als het zo is, is het zo. natuur is hard
    niet druk maken

6. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Ten eerste gefeliciteerd :D

Een pendel is nooit iets bindends en heeft zeker geen garantie. Probeer je niet druk te maken..

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik zou in juni zwanger zijn van een tweeling en deze zwangerschap uitdragen.
    Ik was idd zwanger, maar kreeg een miskraam.

Dus tja..hoe betroiuwbaar is het?

8. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Bij mij werd er 4 jaar geleden gependeld dat ik in die komende maanden (door verschillende pendelaars) zwanger zou worden. Kijk naar mijn onderschrift, het heeft bijna 4 jaar langer geduurd. Ik geloof er dus geen klap van.

9. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Wees gerust, allemaal onzin! Ik geloofde door zo een ding er heilig in dat we een meisje kregen omdat het bij iedereen klopte maar dat is ook niet zo. Echt onzin die dingen!

10. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    alsjeblieft zeg, allemaal onzin!!!

11. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Niet druk maken! Wis die pendel en geniet van je zwangerschap. Stress is ook niet goed voor je kindje!

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik had ook een pendel aangevraagd, zou ik augustus zwanger raken, maar zie banner. Dus ook hier klopte het niet.

Ga lekker van je zw.schap genieten meid!!!

Zie trouwens dat we gelijk lopen, en ook ik heb 15 aug mn 1e echo. En ja ik vind het ook spannend hoor, maar dat heeft iedereen denk ik wel.

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ach meid, pendelen is "voor de leuk", maar je moet er niet super veel waarde aan hechten! Geniet van je zwangerschap!

Ja bij mij kwam het toevallig ook wel uit.... ik zou juli 2010 zwanger raken.... vier maal werd gezegd dat t jochie zou zijn en maar 1 maal een meisje..... De zwangerschapsmaand klopte idd... en t was toch echt een meisje.

Ik heb nu een pendel ontvangen dat ik in augustus 2012 zwanger ga worden.... dan zou mn pil niet moeten werken, want ivm het afbreken van de afgelopen zwangerschap ben ik eerst maar weer aan de pil gegaan.

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.574
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    In die onzin moet je toch niet geloven,Sorry hoor!!

15. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    niet te veel geloven van die dingen
    er is altijd een kans dat ze kloppen, maar de kans is even groot dat het niet zo is.

ik heb zelf aan tarot leggingen gedaan, waarbij ik altijd zei dat het een mogelijkheid was, zoals het leven vele lijnen van mogelijkheden kent. er spelen zoveel factoren mee, dat een toekomst niet te voorspellen is. neem voorspellingen dan ook nooit 100% serieus.

geniet van je zwangerschap, stress is geen goede factor voor een goed verloop :)

16. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    geloof er aub niets van!!! Het is gewoon puur toeval dat het ook uitgekomen is dat je in juli zwanger geraakt ben..
    Niet stressen en gewoon genieten de zwangerschap

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Meid niet mee gaan zitten hoor!Een zuiver paranormaal persoon zou sowieso nooit dat soort info naar buiten brengen,dat mag simpelweg niet,daarbij ben je ook slechts mens en kun je het mis hebben..en wat krijg je dan? Iemand zoals jij die zich nu zorgen zit te maken...:(

Daarbij is een pendel slechts een hulpmiddel,paranormaal of niet,diegene moest zich schamen zulke uitspraken te doen.
    Probeer het los te laten en te genieten meid,niemand krijgt garanties maar laat dit niet je plezier vergallen..

18. moederlief

moederlief Actief lid

15 feb 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mijn hadden ze ook gependelt een tweeling dinsdag een echo gehad we krijgen wel een tweeling ze hadden 2 meisje gependelt maar ik zelf denk jongens sorry maar ik maak me ook niet druk geniet ervan een pendel kan geen leven leiden natuurlijk! dus geniet ervan puur toeval denk ik! ook bij ons

Deel Deze Pagina