nog een vraag over bedverandering

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by juenco, Mar 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai,

Om even in de beddensfeer te blijven, ik heb nog een vraag:

Onze zoon wordt in mei geboren. Zullen we onze dochter ruim voor die tijd (dus nu ongeveer) laten slapen in een peuterben of zullen we daarmee wachten tot ruim na de geboorte?

Het lijkt me namelijk niet handig om het in de kraamtijd te doen, dan is er al zoveel onrust...

En...ze is sinds een week zindelijk (overdag) is het dan handig om een nieuw bed te kopen of zal haar dat van slag maken?

;)

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle is de nacht voor de bevalling van Jitte naar zijn nieuwe kamer gegaan. (ik verdenk mijn lichaam ervan dat het gewacht heeft tot alles klaar was ;) ) Weliswaar geen ander bed, maar toch een hele verandering. Hij heeft er nooit moeite mee gehad. Ook de overgang naar een 1p bed heeft geen problemen gegeven, al waren er toen verder geen grote veranderingen in huis.

3. gien

gien Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    wij hebben onze dochter ong 3 weken voor de uitgerekende datum overgelegd, haar kamer was toen pas klaar en ik had verwacht dat ze aardig zou moeten wennen..

gelukkig is het maar 1 nachtje drama geweest en daarna nooit geen last meer!

ik wilde haar perse voor de bevalling in haar nieuwe bed hebben omdat ik anders bang was dat ze de nieuwe baby als een vervanging ging zien ofzo dus hebben we samen het ledikant voor de baby opgemaakt enz enz toen snapte ze dat het haar bedje niet meer was.. misschien kun je zoiets verzinnen?

Share This Page