Hallo iedereen Ik heb in december een MA gehad zoals je in onderschrift kunt lezen. Nu ben ik netjes ongesteld geworden vorige maand zoals ik gewend was. Nu ben ik inmiddels weer ongesteld en vanochtend verloor ik een heleboel bloed en veel stolsels, sinds vorige week ben ik steeds misselijk geweest en gevoelige borsten dus ik had stiekem gehoopt een test te kunnen gaan doen. Nu vraag ik me af of dit een nieuwe (vroege) miskraam is, zal ik nog een test doen of de verloskundige bellen of niks doen? Ik weet het even niet, misschien heeft het stolsel er nog wel gezeten al lijkt me dat wel erg lang vanaf december.... iemand dit meegemaakt?
Niet meegemaakt, maar je kan altijd een testje doen. als deze negatief is lijkt het mij een iets zwaardere menstruatie. Ik ben nog steeds wachtende op mijn 1e menstruatie na mijn mk dus kan nog niet vergelijken. Hopelijk heb je toch snel meer duidelijkheid
Het kan, maar vaak kom je hier niet meer achter. Als je zonder condoom hebt gevreeën dan kan hier de stolsels ook van komen. Aangezien sperma niet lichaamseigen is.
Na een miskraam kan je menstruatie een paar keer wat heftiger zijn is mijn ervaring. Je zou nog een test kunnen doen, maar ik denk niet dat je er veel mee opschiet.
Ik heb dat ook gehad: Eerste ongesteldheid was normaal niet heftig gewoon altijd zo 5 dagen etc. Dan 2 dagen niets en ineens veel bloed stroomde zo uit ook stolsels etc (terwijl week voor baarmoeder was mooi schoon:was natuurlijke bevalling). Dat bloeding duurde maar 2 uur maar ik heb 10mandverbanden gewisseld zo heftig was dat. Mijn arts kon dat niet verklaren. Nee ik was niet zwanger al dacht ik dat eventjes maar test was nega gewoon voor en erna.