Hi meiden, Ik ben nu 29 weken zwanger en vanaf vorige week heb in afentoe lekkende borsten. Twee keer 's nachts gehad. Niet zo erg vond ik. Zag wat harde/opgedroogde plekjes op slaapshirt. Hierna zeker een week niks. Vandaag zat m'n bh niet zo lekker, deed 'm uit en een tijdje later voelde ik een koude/natte plek. Volgens mij kan het nu al voorkomen, de ene heeft er meer last van dan een ander. Maar is dit erg vroeg? En kan ik 't aan zien of voelen komen? Op welke momenten komt het? En hoe gingen jullie ermee om?
Ik sinds 2 dagen! Maar niet dat vanzelf komt, ik kan het eruit knijpen zeg maar. Soms zit idd wel mijn bh een beetje vastgeplakt... Vroeg is het niet hoor. Sommige gaan pas lacteren als de baby er echt is. Sommigen lekken bij 12 weken al! Als je het lastig vind of vies kan je misschien alvast van die zoogcompressen in je bh doen? Of anders een wattenschijfje (als het niet zoveel is) Liefs, Janneke
ik heb t ook al n poosje ... pas geleden op mn werk nog :S had even tegen de tafel geleund en voelde ineens iets kouds :S om nu al compressen in mn bh te doen vond ik wat vroeg dus doe ik er een wattenschijfje tussen om de ergste schade te beperken of genante momenten te voorkomen
Ik heb er sinds een week of vier ook last van. Het verschilt per vrouw dus nee het is niet per definitie erg vroeg. Het is weer even wennen die natte plekken in m'n pyama.
hier bij de eerste helemaal niet. En bij deze zwangerschap nog niet, maar wie weet komt het straks wel omdat ik nog borstvoeding geef?
Ja hoor hier hetzelfde. Vorige zwangerschap ook. Ik heb vooral 's nachts en dan laat ik het. Als het me gaat gebeuren gaan er zoogcompressen in mijn BH. Lekker goed beschermd en hoef ik me overdag niet niet druk te maken voor genante taferelen...
Hier had ik t de vorige keer ook.. vooral in mn pyjama en merkte t dan doordat t ineens koud werd! whahaha Ik zou ook gewoon lekker zoogkompressen halen, die van natusan zijn lekker voorgevormd en nemen naar mijn mening t beste op en kan je gerust een hele dag in je bh doen. Geen genante momenten, ook niet als bijv even je wattenschijfje verschuift en t alsnog nat wordt en niemand die t ziet hoor! dus waarom zou het er te vroeg voor zijn? T is een oplossing voor een probleem dat je blijkbaar nu al hebt dus gewoon gebruiken die dingen!
Bij de eerste pas na de bevalling, en nu ook al sinds 2 weken pijnlijke stekende tepels en lekkende borsten! Productie is dus alweer lekker op gang! haha
Ik had het ook, begon met allebei rond de 14 weken... Inderdaad zoogcompressen gebruiken, ik sliep ook met bh, anders was heel mn dekbed nat. Ik heb er nu nog af en toe last van, ben 8 weken geleden bevallen (geen geen borstvoeding). Je raakt eraan gewend
Bij de eerste met 16 weken en nu sinds vorige week een klein beetje. Bij de eerste sliep ik of met bh met zoogcompressen of een hydrofielluier in mijn pijama. Nu nog maar een klein beetje dat ik het alleen zonder bh merk, zal binnenkort wel weer met zoogcompressen moeten beginnen.. Lastig idd, maar je kunt er helaas niks aan doen..