extreem misselijk de hele dag

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mila24, 3 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Weet iemand wat ik kan doen tegen extreme misselijkheid de hele dag?
    Ik hang zowat de hele dag boven de wc en hou niks binnen.
    Ik eet alleen rijstwafels en drink water omdat ik dat nog een beetje kan verdragen.
    Ik las wel zoiets als gember maar dat lust ik absoluut niet :(
    Dus als iemand een tip heeft hoor ik die graag!

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
  3. Esk

Esk Actief lid

16 jul 2006
    197
    0
    0
    Oe, dat is heeeeeeeel vervelend! :(
    Ik ben in het begin van de zwangerschap ook zo misselijk geweest. De eerste week was er geen houden aan; toen kotste ik alles er net zo hard weer uit.
    Daarna hielp het bij mij om kleine beetjes te eten. Gewoon de hele dag door kleine beetjes eten; de bedoeling daarvan is dat je maag niet leegraakt, en dan word je minder snel misselijk.

Pas wel op dat je niet teveel afvalt door het overgeven! Mij is toen gezegd dat het niet de bedoeling is dat je meer dan twee kilo afvalt door het overgeven. Gebeurde dit wel, dan moest ik aan de bel trekken...

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben ook tm de 14e week ong. misselijk geweest. En dan ook zo erg. Alleen maar overgeven en altijd misselijk. Bij mij hielp het idd ook als ik steeds hele kleine beetjes at. Gewoon zorgen dat je maag niet leeg is.
    Verder kan ik je weinig tips geven. Ik had ook dagen erbij dat zelfs de kleine beetjes er gelijk weer uit kwamen. Zelfs een slokje water was nog teveel.
    Ik at wel altijd waar ik echt trek in had en had ik om 18u geen zin in m'n warme eten dat bewaarde ik dat tot wanneer ik wel trek had. Desnoods om 22u 's avonds. Dan bleef het meestal wel binnen.
    Dus eet gewoon waar en wanneer je trek in hebt. Verder kan je er weinig aan doen.
    Sterkte ermee. Het is echt heel vervelend....

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    mijn redding... toen ik uiteindelijk echt niet meer kon en tegen uitdroging aan liep: Emesafene (medicijn op recept van de huisarts)... heeft me uit het ziekenhuis gehouden ;)

6. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Bedankt meiden! ja het is heel vervelend maar ik heb nu van de apotheek homeopatische pillen gehad wat heel goed helpt.
    Gister nam ik er eentje en na een half uurtje was het over.
    Hopelijk hoef ik ze niet te lang te slikken en is de misselijkheid snel over:)

Deel Deze Pagina