Innestelingsbloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LVV117, 13 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Hoi allemaal,

    Ik heb een vraagje...
    Gisterochtend 9 dpo had ik rond 9 uur een veeg roze afscheiding.
    Daarna niks meer te zien. Toen in de avond rond 19:00 bruine afscheiding.
    Vanmorgen 10 dpo bij het poepen (sorry) een rode veeg bloed... ik dacht dat ik dus ongesteld was geworden.
    Maar daarna niks te zien heel af en toe wat bruine vegen op het toilet papier niet eens altijd en in mijn ondergoed na genoeg niks te zien soms een drupje.

    Ik heb meestal maar een LF van 10 dagen en sta ook onder controle bij de gynaecoloog.
    Vanmorgen een action testje gedaan niet met mijn eerste ochtend urine maar mijn derde (toen nog niks gedronken). Deze was negatief... shit baalde er echt heel erg van en denk dus dat het weer niet gelukt is deze maand.
    Maar goed ik blijf last van mijn borsten houden dit heb ik al sinds zondagavond.. en het zet maar niet door.

    Ben heel benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen hier mee en wanneer jullie positief hebben getest na een negatieve test...

    Liefs.
     
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik verloor 2 inimini stipjes bloed, zag ze toevallig na t plassen, kijk normaal nooit..
    3 dagen erna testte ik duidelijk positief :)
    Ik had een cryo terugplaatsing gehad, was toen ik testte 10dpo :)
    Alle rondes vanaf 10 dpo getest en als ik niet zwanger was negatief, dan wist ik ook dat t niet raak was.

    Pijnlijke borsten had ik ook altijd rond NOD ,en verdween pas na dat t goed doorgebroken was.
    Alleen toen t raak was, had ik ook geen pijnlijke borsten:roflmao:
     
  3. Iemand1991

    Iemand1991 Bekend lid

    25 apr 2019
    893
    981
    93
    Vrouw
    Dit klinkt voor mij gewoon als je aankomende menstruatie
     
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Ik niet, was bij mij aanloop naar menstruatie
     

Deel Deze Pagina