Ben net zwanger van de derde, we zijn super blij ! Maar..... De andere twee keren kwam ik erachter omdat ik voor NOD al begon met overgeven, de hele dag door. Lag met 7 weken uitgedroogd in het ziekenhuis. Nu merkte ik het aan mijn kat dat ik wel eens zwanger kan zijn, en ja hoor !! Clear Blue gaf voor NOD al 2-3 aan, dus HCG genoeg. Vandaag weer testen gedaan en knalstrepen op de action en k2v5 ! Maar behalve wat buikkrampen merk ik niks, voel me zelfs gewoon echt goed. Ik word hierdoor onzeker , aangezien ik de andere twee zwangerschappen al zo snel beroerd was. Wat niet is kan nog komen uiteraard , al hoop ik het van niet. Is er iemand die dit herkent ? Moet pas over 4 weken voor het eerst naar de vk voor een echo .
Het hebben van kwaaltjes zegt niets over het verloop van de zwangerschap. Toen ik de eerste keer zwanger was voelde ik me echt ellendig (moe, misselijk nergens zin in) en uiteindelijk een missed abortion gehad. De tweede keer had ik volgens mij tm 7 weken bijna nergens last van. Daarna zijn de kwaaltjes begonnen. En tot nu toe goede echo's gehad. Maar ik begrijp je zorgen wel hoor. Toen ik nog nergens last van had vertrouwde ik het ook niet helemaal. Dus geniet er maar van dat je je niet slecht voelt
Haha ja ik probeer te genieten , ik weet dat het niks zegt, maar het duurt zo lang tot de eerste echo .
Ik voel me prima ben alleen wat moe na een dag werken. Verder niet misselijk, geen maagzuur, geen pijnlijke borsten (wel grotere ). Het zegt niks meid, en het kan nog komen natuurlijk, maar misschien heb je dit keer geluk.
Gefeliciteerd! Ik snap je helemaal, tot vorige week ook bijna nergens last van tot dat ik vrijdagochtend wakker werd en kots misselijk was. Nu nog steeds met vlagen erg misselijk. Dus indd wat niet is kan nog komen! Hoop het niet voor je! Succes!
Snap je onzekerheid! Hier begon de misselijkheid rond de 7 weken volgens mij. Je hebt al 2kids zie ik. Weet niet welk geslacht. Maar stel je hebt 2 meiden kan het zijn dat je nu n jongen verwacht. Al zegt dat ook allemaal niets. Als je zo onzeker blijft voelen. Zou je kunnen vragen om eerder n echo te krijgen. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Kwaaltjes zeggen jammer genoeg niet alles. Toen ik de eerste x zwanger was,had ik zoveel kwaaltjes en dit is mis gegaan en deze zwangerschap heb ik tot week 19 nergens last van gehad,op moeheid na. Probeer te genieten en elke zwangerschap is anders
Gefeliciteerd! Ik ben ook pril zwanger van nummer 3 en was ik voorgaande keren (3x) al voor NOD ziek zwak en misselijk, voel ik me nu met 5.4 nog heel prettig. Tot ik vanmorgen wakker gemaakt werd door zoonlief met een nat bed en toen werd ik de ochtend toch wel erg misselijk! Wat niet is, kan nog komen hoor!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Heel herkenbaar. Ik ben ook net zwanger van de derde en weer net zo onzeker als de vorige twee keer. Ik ben bijna blij als ik me misselijk voel, en bang als ik een dag niet misselijk ben.... Ik vind het altijd een vreemde periode, je hebt een positieve test gehad maar verder voel je (bijna) niets wat die zwangerschap bevestigd. We kunnen alleen maar wachten (en genieten, want wat is het bijzonder om weer zwanger te mogen zijn!).
Hier hetzelfde. Wat is die beginfase onzeker zeg! Vandaag 4 weken en een paar daagjes zwanger. Voel wel iets, maar het is te behappen zeg maar. Vraag me iedere dag bij wakker worden weer af of het wel echt zo is... Kan niet wachten tot de eerste echo (bij mij al op 6 weken ivm een miskraam)... en ik een beetje bevestiging krijg !!
Oh zo herkenbaar! Nu van de derde zwanger (vierde zs), maar voel ook helemaal niets. Ja heb tussen week 3 en 4.5 flink last gehad van rommelende darmen en gas, maar verder ook helemaal niets. Maakt me ook onzeker, al weet ik dat ik bij de 1e ook weinig klachten had. Op een gegeven moment wel heel gevoelige borsten, maar volgens mij ook pas vanaf 7 weken ofzo. Ik hou me maar vast aan verhalen zoals in dit topic dat ik niet de enige ben zonder klachten en er toch gezonde kindjes uit voort komen. Maar het blijft moeilijk en een lange wacht tot aan de eerste echo.
Ik probeer te genieten, maar het is zo moeilijk. Zitten ook midden in een verhuizing, en werken beide. Mijn borsten zijn nu wat gevoelig , en heb soms pijn scheuten in de liezen bij hoesten/niesen. Verder heb ik af en toe buik krampen en soms duizelig. Maar het voelt zo anders als mijn vorige twee zwangerschappen. Gewoon het gevoel dat er iets niet goed zit of iets niet klopt. Had op 11-12 dpo een 2-3 van clear blue , dus HCG genoeg. Maar het blijft knagen. Na NOD heb ik niet meer getest. Ben nu ongeveer 5 weken.
hier 2 verschillende zwangerschappen, 2 gezonde kids. zegt helemaal niets dus. hier deden ze pas echo met 12 weken, eerder niet. meestal doen ze vroeg om medische redenen. het is ook geen garantie he. eerste weken is alles nog heel spannend (altijd wel, maar toch minder)
De verloskundige gebeld voor de intake en ik heb over twee weken al een echo! Super! Bij mijn vorige zwangerschappen had ik pas met 10-11 weken mijn eerste echo. En nu al bij 7 weken. Drie weken minder lang wachten! Verder nog steeds onzeker, heb veel krampjes en lage rugpijn. Meer dames die daar last van hebben?
Ik krijg een eerste echo op 31 mei, rond de 8 weken. Twee weken daarna intake, en met 11 weken een termijn echo
Ik herken je gevoel helemaal! Zo'n onderbuik gevoel dat iets niet klopt Bij mijn beide meiden nooit last gehad van misselijk zijn of andere kwalen....het enige waar ik het toen aan merkte was dat ik de geur en aanblik van shoarma echt niet kon verdragen. Maar koffie vond ik heerlijk ruiken terwijl ik dus helemaal geen koffie lust. Hoe anders is dat nu.... Ik heb shoarma klaargemaakt en opgepeuzeld en koffie vind ik gewoon stinken! Borsten waren voor en net na nod gevoelig soms zelfs echt pijnlijk maar nu voel ik ze niet meer. Mijn gevoel zegt ook dat er iets niet goed zit......maar ja we gaan het zien 27 mei bij de eerste echo....