Hoi allemaal, Ik lees hier al een tijdje mee, maar eigenlijk niet omdat wij al bezig zijn met een kindje te maken. Gewoon omdat ik vanuit mijn opleiding de verhalen interessant vind ed. Echter heb ik in de 1e week van mijn pil diarree gehad, ongeveer 2 uur na het innemen van de pil. Daar op dat moment totaal niet aan gedacht.. maar eigenlijk pas van de week, vanwege wat rare dingen die ik in mijn lichaam voel. - stekende borsten / pijnlijke tepels - rommelig gevoel ik mijn buik - elke dag hoofdpijn - van de week ook een paar keer ontzettend duizelig - vroeg wakker. Nadat ik dus diarree heb gehad, heb ik nog wel sex mijn mijn vriend gehad.. zonder condoom (las in de bijsluiter dat je eigenlijk 7 dagen extra bescherming zou moeten gebruiken) Ik wordt pas volgende week ongesteld (als het goed is) en dus vraag ik mij af, kun je dit soort dingen zo snel na een eventuele bevruchting voelen? Zelf denk ik dat het gewoon toeval is, en of dat ik het mij verbeeld. Mocht ik wél zwanger zijn, dan zou ik dat fantastisch vinden.. vriendlief zou dan wel behoorlijk schrikken. Iemand die mij meer kan vertellen? Liefs,
hoi hoi, het schijnt dat je al vrij snel na je bevruchting kunt voelen of je zwanger bent, ik zelf had klachten al 8 dagen voor mijn menstruatie, pijnlijke tepels, opgeswollen borsten, misselijk, moe,pijn in mijn onderrug,heb 6 dagen voor mijn menstruatie duidelijk positief getest, dus er kan best veel meid, maar echt veel verstand van de pil enzo heb ik niet suc6!
Je bent meestal vruchbaar 4 dagen voor je eisprong, dus ong. een week naar je ongi. Ik weet niet hoeveel dagen je naar de wc gegaan bent na het innemen van de pil? maar als het 1 keer gebeurd is is de kans natuurlijk wel heel klein dat je dan zwanger geraakt bent. Je zou anders even de calculator kunnen gebruiken om te zien wanneer je vrichtbare dagen zijn geweest en wanneer jullie seks gehad hebben...... Succes!
De pil werkt alleen niet meer als de diarree binnen vier uur optreed. De diarree moet wel waterig zijn. Als je naar de wc gaat moet het een waterval zijn. Anders is er geen onveilig moment!
Bedankt voor de reacties! Ik wacht het gewoon allemaal even af... voel me namelijk de afgelopen dagen niet echt anders. Wel pijn aan mijn borsten, maar dat heb ik normaal ook 1 week voor de vervelendste week van de maand . Liefs!