Ik weet het echt niet meer en hoop dat er hier iemand is die misschien wel een idee heeft. De 15de staat er een echo gepland mits ik geen pijn of bloeding meer krijg. -10 okt curretage ivm missed abortion -3 nov eerste dag menstruatie -17 nov bloed geprikt en de uitslag was dat ik of vlak voor of vlak na mn eisprong zat. En mn hcg was toen onder de 5. -27 nov vaag streepje op zwangerschapstest -28 nov echo gehad ivm cyste en daar zag alles er rustig uit, cyste verdwenen en het baarmoederslijmvlies goed dik, wat een zwangerschap of een aankomende menstruatie zou kunnen betekenen. -t/m 3 dec heeeeeeeel langzaam oplopende testen. -4 en 5 dec 1,5 dag veel en helderrood bloedverlies met buikpijn maar wel zonder stolsels. -vanaf 6 dec snel oplopende testen. -9 en 10 dec licht bruinverlies. Ik heb tot nu toe weinig tot geen zwangerschapskwaaltje of ergens last van. Voornamelijk last van mn verkoudheid wat gepaard gaat met heftige hoest. Ik heb hieronder de testen van 27 nov, 30 en 1 nov en mn rijtje van 6/7/8 en 10 dec.