Mijn zoontje is bijna 11 maanden en heeft nog 3 slaapjes. van 9.00 - 10.00 uur van 12.30-14.00 uur van 16.00-17.00 uur zijn er nogmeer baby's van die leeftijd met 3 slaapjes of mijn knulletje zo'n lekkere slaapkop
C is rond de 11 maanden van 3 naar 2 slaapjes gegaan. Die tijdens zoals jij hebt staan komen me bekend voor. Nu haalt hij de 10 uur, en dan tot 12/12.30, en van 16-18.00 Dus de slaapjes zijn iets langer geworden. Ging eigenlijk opeens in een week tijd, dat hij niet meer om 9 uur chagerijnig werd, en in zijn oogjes wreef, maar pas een uurtje later. Hij had daarvoor ook moeite om langer wakker te blijven (tenminste zonder humeurtje), en dat is nu ook beter. Eerst was het 2-2,5 uur. Nu lukt 3 uur makkelijk..
Hier ook heel vaak nog 3 slaapjes hoor. Soms wel eens twee, maar dan is hij in de avond al heel vroeg moe.
Hier ook nog steeds 3 slaapjes!We lijken wel in de overgang naar twee slaapjes te zitten nu....EINDELIJK want ik krijg er veel commentaar over
Hoi, Nou Djaydee slaapt allang geen 3 slaapjes meer, al ruim voor het jaar slaapt ze maar één slaapje alleen in de middag. Ik miste dat heel erg en kwam niet meer rond met het huishouden, maar na een tijdje moest ze gewoon leren dat mama ook moet poetsen. Geniet er lekker van. Groetjes Monique76
Hier ook met 11 maanden naar twee slaapjes. 's Ochtends is ze langer wakker en in de middag gaat ze ook een stuk later naar bed. Ze gaat om 19.30 uur de nacht in.
Wauw lijkt me lekker nog 3 slaapjes op een dag. Hier eentje die maar 1x slaapt. En dan als ik mazzel heb 2 uur achter elkaar maar soms ook maar 1 - 1.5 uur. Heel soms lukt het met 2 slaapjes maar dan krijg ik haar savonds niet naar bed, ja heel laat.
Ja, hier ook wisselend, de ene dag twee slaapjes en dan weer 3 slaapjes. Volgens mijn moeder was ik t/m mijn derde jaar ook net een marmot, dus ze zal het wel van mij hebben .
Hier heeft mijn kleine meid heel lang 2 slaapjes gehad, ben sinds deze week over op 1 slaapje van ong 12:00 tot ong 14:00 je hebt i.d.d. minder tijd voor "je eigen"dingen, maar daar tegenover staat als je weg moet dat je wel meer tijd hebt en niet met die 2 slaapjes zit. Ze heeft 's morgens wel even een dipje tussen 9:00 en 10:00 en daarna is dat over. Vind het goed zo hoor! Is alleen even wennen.Ze zou opzich nog best 2x kunnen slapen, maar ik rek het gewoon even.
van slapen meoten ze nog erg groeien! zo gezond! als mijn meisje moe is dan gaat ze naar bed, maakt niet uit hoevaak dat dan is op een dag. Ik hoop dat ze ook nog lang lekker doorslaapt overdag. mijn oudste van zes doe ik ook nog wel eens een middagje op bed als ze echt moe is, heerlijk!
Sofie slaapt ook nog zoveel. Na de ochtendfles tot 10 uur Van 12.00-14.00 Van 16.00-17.00 Ook ik krijg er veel commentaar op. Dat het niet goed is, dat ze veel te veel slaapt, dat we maar moeten proberen haar langer wakker te houden enz. Belachelijk! Die kleine meid is gewoon moe en heeft haar slaap echt hard nodig. En mama vind het wel lekker eerlijk gezegd
helemaal mee eens! heerlijk dat ze zo slapen en aan hun rust komen, ze hebben dat nog nodig. mijn meisje slaapt van 9 uur tot half 12 en van half 2 tot 4, ze kunnen nu nog zoveel slapen, straks is dat over en moeten ze alweer veel dingen!
Shanna had altijd al weinig slaap nodig.Met anderhalf jaar geen een slaapje meer! Ze gaat om 20.00 naar bed en wordt om 8.00 wakker.Morris lijkt er al erg veel op.....
tuurlijk ieder kind is anders en de ene heeft meer slaap nodig dan de andere! maar het vervelende is als je kind weinig slaapt is het niet goed volgens anderen en slaapt het veel dan is het ook weer niet goed! maar persoonlijk zou ik niet mijn kindje wakker houden, maar goed dat moet natuurlijk ook ieder voor zichzelf weten/
Hier ook een dreumes die nog veel slaap: 7 uur fles, daarna terug naar bed tot 9 uur-half 10 dan van half 1-1 uur tot ongeveer half 3 en regelmatig zo tegen 6-en nog 3 kwartier terug naar bed. en dan lekker voor de nacht zo tussen 8 en half 9 naar bed. Heerlijk schema...hihi Zolang zij aangeeft dat ze wil slapen (met haar knuffel plat op de grond gaan liggen) leg ik haar in bed. Slapen is gezond toch..?