blijvende menstruatiepijn 4 weken zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door vondebs, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    Ik ben nu 4 weken zwanger maar ik blijf in de loop van de dag menstruatieachtige pijn hebben. Niet dat het niet uit te houden is het is gewoon lastig en zeurderig. het komt en het gaat. De gynecoloog zei me dat dit normaal was dat het met de innesteling kon te maken hebben. Maar we zijn nu al 4 dagen verder. Is dit een slecht teken?

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb dit bij beiden zwangerschappen gehad tot week 7.
    Volgens mijn vk doodnormaal en het komt door de groei van je baarmoeder.
    Eerlijk gezegt vind ik het bij deze tweede zwangerschap zelfs wel fijn, zo merk je toch dat je kindje goed aan het groeien is. ;)

3. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0

Ja als je weet dat het een teken is dat alles goed gaat dan zou ik het ook fijn vinden. maar op de moment ben ik zo bang dat er iets foutgaat. We hebben er 2 jaar op moeten wachten. En dan nog de eerste zwangerschap is zoizo al een hele beleving.

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik snap dat jeje onzeker voelt, zeker aangezien je zo lang hebt moeten wachten op je zwangerschap!
    Ik had dit ook bij mijn eerste zwangerschap, toen was het zo erg dat ik er soms zelfs krom van stond. Ze is nu toch alweer 14 maanden oud, vrolijk en gezond. ;)

En nog gefeliciteerd!

5. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    Bedankt voor je reactie. Het stelt me toch wel iet of wat gerust. Ik weet wel dat je het 1ne niet met het andere mag vergelijken maar moet toch proberen om wat te genieten want op deze manier gaan de eerste 3 maanden heel traag vooruit gaan denk ik :)

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik telde elke dag tot de 13de week bij mijn dochter.
    Het is een lange weg, maar voor je het weet voel jeje veel zekerder!

7. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    Ik tel het inderdaad ook af. Hoop dat het snel zover is.

8. moederlief

moederlief Actief lid

15 feb 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi

ik ben nu ook 4 weken zwanger en 1 dag
    en ik heb het zelfde rechts onderin me buik echt zeurige pijn pfff soms is het zo weg en soms duurt het wat langer ik wordt er gek van omdat ik me ook zorgen maak pffff ik hoop dat het indd goed is pfff

9. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0

ooh leuk dan zijn we evenlang zwanger. kunnen we elkaar wat op de hoogte houden :). ja het is lastig é. Maar ik hoor van veel vriendinnen dat ze dit ook gehad hebben tot 7 of 8 weken.

10. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Ik heb het ook hoor. Niet zo heel erg, maar werd dr gisteren wel een beetje benauwd (lees: zweterig warm) en dizzy van.

11. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook vanaf tp cryo en nog steeds

12. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik had dit bij mijn dochter ook en inmiddels is ze 18 maanden jong. Echter nu bij de 2e zit ik net zoals jou in spanning en lijk ik alles wel te zijn vergeten. Jeetje wat doet het zeer en jeetje het gaat fout en ik wordt alsnog ongi. Menstruatie achtige pijn hoort erbij, maar het blijft hoe dan ook altijd afwachten.

13. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    Ja het is inderdaad allemaal afwachten in het begin. Maar ik probeer toch voorzichtig te genieten. Mij er druk in maken helpt me ook niets verder :). Ik heb er nu 2 dagen wat minder last van gehad maar heb dit weekend ook niet zoveel gedaan en veel geslapen want bij mij is de moeheid al begonnen.

Deel Deze Pagina