innesteling pijn ???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ik29, 28 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik29

    ik29 Actief lid

    27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

    Ik heb een vraagje aan jullie.

    5 dagen terug kreeg ik ineens hele erge pijn in me buik bij me eierstok en dat trok naar me rug toe, het deed uiteindelijk zo pijn dat ik een aspirientje heb genomen daar door zakte het rustig af. Volgende ochtend werd ik wakker en voelde in zo goed als niks maar toen kwam het in de middag weer opzetten en dat zo 4 dagen achter elkaar. ik had/heb veel zin in eten, misselijk en diarree heb ik nu ook al 5 dagen. Ik ben heel benieuwd of meiden dit ook hebben gehad en uiteindelijk zwanger waren. ik moet over 8 dagen me NOD hebben.

    (ik lees dat iedereen maar een paar uur er last van hebben dus ben benieuwd)

    ohjah ik ben ook al 5 dagen heel erg moe.

    En ik vraag niet of ik zwanger ben maar ben gewoon benieuwd of iemand dit ook heeft gehad? ;)

    Groetjes ik
     
  2. sanna1986

    sanna1986 Niet meer actief

    Ik heb ook twee keer hele erge innestelingspijn gehad. De eerste keer wist ik niet wat ik meemaakte. De tweede keer herkende ik het.

    Maar dit duurde hooguit een uurtje....
     
  3. ik29

    ik29 Actief lid

    27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet het ook niet maar als het aspirientje was uitgewerkt had ik er ook geen last meer van maar kwam 4 keer achter elkaar terug alleen de pijn is nu weg sinds vandaag maar nog wel misselijk moe ect. spannend!
     
  4. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Bij mijn eerste totaal niks gemerkt tot 6 weken. Maar nu voel ik wat jij beschrijft. Hier is zo rond 22-9 mijn ei gesprongen en ik heb sinds gister een zeurend gevoel in buik en rug. En nu vandaag weer.

    Meestal voor mijn ongie nergens last van, pas op de dag van mijn ongie zelf en die verwacht ik toch op zijn vroegst pas donderdag of vrijdag.

    Ik was bij de eerste pas na 2.5jr in verwachting. Ik heb heel erg het gevoel dat het bij deze sneller zal gaan, maar direct in ronde 1 met 1 lucky shot, verwacht ik niet. Dus me lichaam zal me hier wel een beetje in de maling nemen.
    Hopelijk is het voor jou goed nieuws!
     
  5. ik29

    ik29 Actief lid

    27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik weet niet wat het is vandaag gesport en als ik spring krijg ik een trekkend gevoel in me buik en snel uitgeput en zweten. maja zien het wel beetje vreemd heb ik normaal niet hihihi. Je weet maar nooit hoor het vaker in de 1e rond dat het raak is. wij zijn nu 13 maanden bezig. achja al het mooie laat vaak op je wachten dus wacht gewoon netjes af tot volgende week maandag. hoop voor jou ook dat het raak is!!
     
  6. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oh 13 mnd😓 ik weet nog hoe dat was, dus kan me voorstellen dat je er zo mee bezig bent. En idd al het mooie laat op zich wachten. Hou hoop en geloof erin dat er een heel klein lief kindje jullie zal verblijden. Is hier ook uiteindelijk gelukt😊

    We wachten beiden maar in spanning af, maar gun het jou in iedergeval veel liever deze ronde!
     
  7. engeltje23

    engeltje23 VIP lid

    14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik had net ineens flinke steken rechts onderin mijn buik en ben ook met vlagen een beetje misselijk, erg warm, droge ogen, gevoelige borsten. Vermoedelijk over 9 dagen mn NOD, dus ik wacht gezellig met jullie mee ;)
     
  8. ik29

    ik29 Actief lid

    27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag alleen wat steekjes gehad maar misselijk word telkens erger. en warm wat ik het heb mijn temp is ook hoog 37.9 normaal 36.5. hou wel een weeïg gevoel in me buik en is echt erg opgezet.

    @Ladylola

    Ja 13 maanden is wel lang maja dat is nog geen 2 en half jaar ik mag nog niet zeuren vind ik. soms wel moeilijk maar ik geloof dat het goed komt uiteindelijk dat ik ook zo mooie test in handen heb. vanaf de 9e maand ben ik er niet echt meer mee bezig geweest op advies van een vriendin en de laaste maanden heb ik dat ook niet gedaan tot nu dat ik me gewoon apart voel hihihi. Ik gun jou het zeer zeker jij hebt al eens 2 en half jaar gewacht jullie verdienen dat het nu eerder gebeurt zo veel geduld al gehad!

    @ engeltje23

    Gezellig :D welke ronde is het voor jou ??
    Als ik volgende week donderdag me nod niet heb ga ik testen heb er 6 te liggen hhahaha moet genoeg zijn :p. maar test niet meer te vroeg genoeg witte testen gezien hihihi.

    ik update elke dag hier wel even ben ook benieuwd hoe het met jullie gaat

    xxxx
     
  9. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hahaha 6 stuks, dat moet zeker lukken toch! En je mag best even zeuren hoor. Ik heb mensen in me omgeving, die keer op keer poef zwanger zijn in ronde 1. Ondanks dat het altijd erger kan, vind ik als je een jaar bezig bent wel echt het moment dat je best wat meer credits aan jezelf mag geven.

    En super goed van je dat je het los laat. Deden wij dus die maand ook. Alhoewel. we hadden een Gyn bezocht en zouden de MMM in gaan. Door een echo zag de gyn een eitje die binnen 2 dagen zou springen...huh??? Nou hupsakee er laconiek tegenaan. Weekend daarop keihard me verjaardag gevierd en mezelf totaal misdragen, hehehe. Week erop dacht he ik voel me goed, maar zoo euforisch en chill. En nog niet ongie. (ik heb een afwijkende luteale fase naast onregelmatig cyclus) Test gedaan en pleurde zowat van de WC.
    Maar goed hou hoop. Heb je jezelf al voorgenomen vanaf wanneer je toch is langs het zkh gaat?
    Want voel jij je eisprong?

    Hier voel ik het sinds mijn dochter heel heftig, dus kan uhm nooit missen. Alleen nu ff uitvogelen of ik kort na me eipijn vruchtbaar ben. Dat weten we na deze ronde zeg maar, hiihi.

    Engeltje23 wauw dat is snellie. Hopelijk een innesteling. Maar goed the body can trick your mind...zucht :-/
    Nou duimen draaien hiero!
     
  10. Tammie87

    Tammie87 Fanatiek lid

    28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Bij mn eerste voelde ik de innesteling erg duidelijk. deed zeer in mn onderbuik en liezen. duurde ongeveer 2 en halve dag.

    deze zwangerschap niks gemerkt haha
     
  11. Navara2010

    Navara2010 Actief lid

    15 okt 2012
    184
    1
    18
    Navara :D
    Antwerpen
    Heej
    zijn deze symptonen altijd bij een innesteling?
    Want ik voel dit nu ook al een dag en half ik zit wel nog maar in 1 ste ronde en op een cyclus van 28 dagen zou mijn nod 15 oktober zijn .. of zou dit gewoon mijn ei zijn?

    Groetjes
     
  12. ik29

    ik29 Actief lid

    27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ ladylola

    Achja door het zeuren zakt je de moed in de schoenen, dus nee ik ga dat niet doen. Wauw wat een wonder dat het dan gebeurt :D. Ja ik heb een gewone cycles soms wel een dagje eerder of later me nod maar heb zoizo eisprong voel het en heb ook ovu testen gedaan. Ja als het in 2 jaar niet lukt dan stap ik naar de dokter. Ik temp nu ook dus dan hoef ik dat niet meer te doen als ik naar de dokter ga. ach het lukt wel in 2 jaar :D..

    @ tammie 87

    Oke spannend hoor ik hou die steekjes en dat weeïg gevoel. Ik hoop op een mooie test volgende week donderdag :D.
     
  13. ik29

    ik29 Actief lid

    27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ navara2010

    Ja dat weet ik ook niet meid, we gaan het zien volgende week donderdag ben benieuwd hihihi. duurt nog wel even. Het zou je ei kunnen zijn maar ik weet niet of je dat voelt. Normaal gesproken hoor ik aankomende zondag/maandag me nod te krijgen dan zit ik op 28 dagen:).
     
  14. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ik heb altijd percies een week naar mijn eisprong een dag last van pijn/steken in mijn onderbuik (rechts of links) heb er niet echt last van.. maar ben blij als het weer weg is. weet ook niet zo goed wat het is. heb dit al zeker een keer of 4 gehad en nog niet zwanger.. dus geen idee.
     
  15. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    navara.. mijn nod is 13 oktober dus je loopt ongeveer gelijk met mij. afgelopen dagen had ik mijn eisprong. Inesteling is pas een aantal dagen na de bevruchting.
     
  16. ik29

    ik29 Actief lid

    27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lin1989

    Ja maar bij mij is het nu nog zo blijft zo en dat vind ik apart. achja we zien het over 8 dagen met testen :D
     
  17. engeltje23

    engeltje23 VIP lid

    14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Pfff wordt steeds spannender he meiden!

    Lijkt me best balen als het zo ontzettend lang duurt voor je zwanger bent! Hier was het de eerste keer na 3 maanden raak, maar werd helaas een vmk, daarna weer na 3 maanden raak en 2 jaar geleden is m'n bink geboren.
    Nu zit ik in de eerste ronde en of m'n lichaam neemt nu al een gigantisch loopje met me of ik ben gewoon hartstikke zwanger.... Wat zal t zijn haha over een week zullen we het weten!

    Welke symptomen hebben jullie nu?
    Ik heb: gloeiende rode wangen, droge ogen, misselijk, witte afscheiding en hele gevoelige borsten.
     
  18. Leni88

    Leni88 Bekend lid

    16 sep 2014
    802
    398
    63
    Vrouw
    Ik voelde elke maand mijn eisprong als een stekende pijn rond de eierstok. De innesteling heb ik niet gevoeld, wel flink gebloed, 1 dag helder bloed met stolsels en 2 dagen oud bloed. Rond de tijd van de innesteling was ik flink verkouden en had last van verhoging, moeheid en continue rode wangen. Op dat moment wist ik uiteraard nog niet dat ik zwanger was en voelde mij een oud wrak met allerlei vage klachten ;) Na de positieve test had ik wel een hele week een zeer gevoelige buik, net een soort tinteling in de huid rond mijn navel, maar geen pijn.
     
  19. ik29

    ik29 Actief lid

    27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik word per dag misselijker en ik heb nog steeds hoge temp. en me buik is wat rustiger nu maar is zeker nog aanwezig. nog een weekje spannend zien het wel. meiden succes met het wachten.
     
  20. Navara2010

    Navara2010 Actief lid

    15 okt 2012
    184
    1
    18
    Navara :D
    Antwerpen
    Voor jou ook succes !
     

Deel Deze Pagina