Tja, nu zit ik dus al 2 uur beneden met 2 wervelwinden "wanneer komt de Sint nou want ik hoorde hem toch al?!"
Het was ook echt aandoenlijk om te zien, twee paar grote ogen vol spanning om wat ze gehoord hadden, echt 100% overtuigd dat het de stoomboot was
Echt..... Ooit lach je hier om Ik had vanmorgen ruzie met mijn dochter, voor 6 uur had ze al 2x op de trap gezeten en een tik gekregen, ik zit dus ook met duffe ogen te staren
oh, en nu begint mijn oudste ruzie met haar te maken :x:x:x Ik wil RUST, wie brengt mij nou eens koffie op bed???? snik.....
Hier geen koffie op bed hoor... Om half 7 gaan de wekkertjes rinkelen bij de kinderen en komen ze 1 voor 1 hun bed uit. Om kwart over 8 is het tijd voor een bakkie, dan is de rust weer een beetje terug!
Ach ik lig nog heerlijk op bed... wel met enorme pijn aan mijn rug en bekken maar dat mag de pret niet drukken. Mijn vriend is al een tijdje weer vertrokken richting de zaak en onze kleine man wordt nu langzaamaan wakker... heerlijk zo'n kereltje wat regelmatig even flink uitslaapt.
Dat doet mijn schat ook. We hebben vakantie en ik word als een prinses vertroeteld. Dat wordt weer zwaar afkicken volgende week. Vandaag ga ik maar eens lief zijn en voor koffie en mini saucijzenbroodjes uit de oven zorgen
Ook goedemorgen!, zit ook aan de koffie na een hectische ochtendspits hier thuis!!, wij hebben het in het weekend gevierd, zal wel blij zijn als de onrust bij de kinderen door sinterklaas weer weg is, ondanks de gezelligheid die het met zich mee brengt.
Ik ga ook maar eens een bakkie maken. Dochter op school, zoon naar de psz en ik heb net een heel eind met de hond gewandeld dus ik zit net. Nog een uurtje, dan haal ik de jongste weer op en is het gedaan met de rust..
Nog even laatste shoppings gedaan... Nu gauw naar huis. Laatste inpaksel doen, gedichtjes plakken en om 11.45 weer naar school. Met dochterlief nog even roggebrood en melk halen... Want dat is op. Maar over 10 minuten thuis en dan ga ik eerst koffie zetten en daarna thee. Koffiezin EN heel erg dorst. Kan de thee vast afkoelen terwijl ik m'n koffie drink.
Ik zit nog in dubio; ga ik vandaag wat creatiefs doen (hobby) of ga ik de muur bij de trap schilderen? Oh ja en de afwas staat er nog, zo geen zin in! Ik ben net een klein kind wat Sinterklaas betreft, ik zit echt de uren af te tellen
Goede middag dames De ochtend overleefd ?.. Heb eindelijk een momentje voor mezelf weer me koffie whahaha
De ochtend wel, de rest v/d dag niet. Wat een verschrikking. Mijn verwachtingen zijn waarschijnlijk te hoog ofzo, want ik word voor mijn gevoel gewoon elke dag teleurgesteld en moedeloos. En medeleven of medelijden of een klein beetje empathie is in mijn directe omgeving vrijwel niet te vinden of men luistert niet goed genoeg naar wat ik te zeggen hebt (probleem A) en zeggen zoiets als: goh, wat naar dat je last hebt van probleem B. Ja hoor, bedankt. Pfffff. Pfffff. Pfffffff. Pffffff. Het zou tijd worden dat iemand mij een bakje koffie bracht, een speculaasje, net doet alsof hij/zij mijn gevoel begrijpt om vervolgens mij een schouderklopje te geven, te zeggen: goed werk!, en daarna een bemoedigend knikje en een 'komt wel goed, schatje'. Maar dan oprecht, gemeend én nadat ik mij begrepen voel. Dat zou ongeveer driekwart van mijn zware rotgevoel wegnemen
En dan zeg ik weer iets tegen iemand (wat nog niet eens 1% is, het topje van de ijsberg, sort of speak) en dan zegt die iemand (mijn partner) 'nounou, cheer up'. AAARRRGGHHHH, hoe moeilijk is het om ergens een beetje empathie te krijgen? Het is toch niet dat ik een onmens ben of een gruwelijk verschrikkelijk wezen of iets. I need somebody too. Alhoewel ik dat liever niet toegeef. Grrrr :x Op naar de volgende frustrerende dag.