Ik heb ook echt een tassen-tic en een schoenentic en ik koop teveel kleding De fijnste die ik heb zijn van Friis&Company, Oilily en Cowboysbag.. Gaan allemaal lang mee en kunnen wel wat hebben.
Ik zit voor de gein op Wehkamp te kijken naar handtassen van Guess....wat mooi zeg! Heel wat leuker dan dat ding dat ik nu heb Een suffe tas van 20 euro (en daarnaast ook nog eens 50% afgeprijsd haha). Ik ben zo bang dat ik een nieuwe, duurdere tas ook snel stuk maak uit gewoonte van mijn oude tassen. Zal ik het doen? 130 euro voor een tas is voor mij echt heel veel geld. GUESS tas? Bestel nu bij wehkamp.nl Maar ik vind 'm zo mooi. Moet ik alleen nog een manier vinden om te zorgen dat de scherpe sleutels geen gaten in de stof scheuren. Dat gebeurt dus steeds met die goedkope tassen, grom.
Ja, mijn smaak is het niet, maar daar gaat het niet om. Ik zou zelf alleen geen 130 euro uitgeven aan een tas van imitatieleer.
Persoonlijk vind ik hem niet zo mooi, maar dat is natuurlijk gewoon je eigen smaak Overigens vind ik 130,- niet echt veel geld voor een, goede, tas hoor.. Enne ik vind dat jij die tas wel verdiend hebt hoor! Lekker kopen dus en daar niet schuldig over voelen
Ik koop van alles veel te veel eigenlijk. De twee tassen die ik het meest gebruik zijn de Speedy 35 van Louis Vuitton Ebenne En deze van leren tas van mynewbag
Persoonlijk vind ik die tas niet mooi en erg ordi! Maar ook ordi kan leuk zijn bij een tas! Ik heb hmmmm, heul veul tassen!! De duurste is een burberry denk ik Maar ik heb er zeker 20... Ik koop elke vakantie een tas, ik heb ze dus echt uit Rome, Parijs en New York! Maar de fijnste tassen zijn eigenlijk die 'nepperds' uit die foute Spaanse winkeltjes en van 'de straat' in New York daarnaast zou ik wel 130 euro uitgeven voor een mooie tas, maar daarnaast ook goedkopere tassen gebruiken. Ik pas ze ook aan het jaargetijde en/of mijn kleding aan. (i love tassen!! )
ik heb deze tas, ben gek op Fab tassen! duur maar gaat lang mee (ook als je niet zo voorzichtig bent) en ze worden met de tijd alleen maar mooier
Ik denk dat ik 'm leuk vind omdat al mijn oude tassen veel lelijker waren Besteed er eigenlijk ook nooit zoveel aandacht aan, datzelfde geldt voor schoenen. Maar nu jullie roepen dat hij lelijk is wil ik hem ook niet meer hebben hahaha.
Definieer duur dan? Want iemand riep net dat 130 niet zo veel geld is, voor een tas. In mijn ogen is dat het wel, aangezien ik tassen van 10-40 euro gewend ben.
Als ik met mn dochter ben gebruik ik de cowboysbag de cognac kleur als luiertas. Als ik alleen ben meestal mn DKNY handtas. is al wel een ouder model, kon hem alleen nog op ebay vinden nu. DKNY Town Country Bag Purse Wallet | eBay-
Ik heb 3 jaar geleden deze tas van mijn man gekregen, maar deze was 260$ Idioot veel geld, maar ik had al de hele vakantie lopen kwijlen bij die tas, we hadden het financieel hartstikke goed en ik was jarig, dus mijn man heeft hem toen voor mij gekocht, en namens de kinderen een bijpassende wristlet. Verder heb ik nog een roze lederen tas die ik gewonnen heb op facebook twv 140 euro. Om eerlijk te zijn gebruik ik eigenlijk bijna geen handtas, ik heb meestal gewoon mijn rugtas bij me.
Wow, die is wel superleuk zeg. Ik ben dol op oilily-tassen, maar ook vooral 'merkloze' tassen uit kleine onbekende winkeltjes.
Ik zelf heb een piep klein tasje waar net mijn portometnix,mobiel en sleutels in passen maar m'n moeder heeft een hele stoere chips zakken tas die ze zelf heeft gemaakt