Je hebt ook hele leuke manbags. Een ex-collega van mij had er zo een. Zouden meer mannen moeten doen. Dan moeten wij dames niet altijd alles bijhouden, zoals sleutels, portemonnee, ...
Ik heb een Guess tas, heb hem een jaar en ziet er nog prima uit. normaal verslijt ik heel snel mijn tas Daarnaast ook nog een Mexx tas (deze is wat groter, schoudertas).
Sorry, maar in geen 1000 jaar dat ik met een handtas ga lopen hoor. Zelfde als dat idiote mannen make-up en dag/nacht creme. Wie verzint er zoiets? De mannen die dat gebruiken zien er uit als paspoppen. Geen kijk gelijk.
Hahaha, ik hoor precies manlief Moet zeggen dat manlief soms wel een stoer, mannelijk heuptasje draagt. Maar enkel in de zomer, als ik niet mee ben met de handtas en hij geen zakken heeft in zijn shorts. Want heeft al een paar keren zijn portemonnee kwijt gespeeld door het toch zo mee te nemen. Gelukkig altijd teruggevonden of iemand terug gebracht. Oh by the way, de Oilily-tas is besteld voor mijn verjaardag. Een sale van 50% was mooi meegenomen Heb ook gelijk een nieuwe portemonnee voor mij besteld, ook met 50% korting anders kocht ik hem niet. Heb er nu eentje van Fossil maar na 2 jaar in gebruik is het leer niet meer mooi, de kleur is op de hoeken compleet weg??? En ook stukjes stof doorgescheurd. Natuurlijk kassabon zoek want er zat garantie op, maar dat gaat waarschijnlijk maar 1 jaar geweest zijn. Gaat gek zijn, ben altijd van die kleine dikke modellen gewend. Nu een langwerpige, maar platter. Hoop dat hij gaat bevallen! Misschien ook een topic met: wat voor portemonnee heb jij?
Ik lig in een deuk! Dit zou mijn man ook kunnen zeggen. Vind het zelf ook geen porum overigens. Een heuptas ????? Seriously? ???
hoi nijntje 1984,ik heb ook zo,n bruine tas van oilily maar dan model schoudertas en een grote portemonee zo,n model met een grote rits die is echt super fijn in gebruik!! en super leuke kleurtjes ben er nog altijd super blij mee,welke heb je nu besteld?
Ik heb deze ook super blij mee..... vorig jaar gekregen en hij wordt idd elke dag mooier en is heel stevig (en alles gaat erin, laptop, sleutels, make up, deo etc... Schoudertas en handtas Berkey | Bestel je bij Legend Bags en Belts
Ziet er mooi uit muis26. Hoe zorgen jullie er eigenlijk voor dat jullie sleutels geen gaten in de binnenkant boren? Het gebeurt mij nl regelmatig, en dan gaan de sleutels zeg maar door de ingewanden van de tas zwerven...
ik heb ze ook altijd los in mijn tas nooit bij nagedacht *checkt binnenkant tas* nee nog helemaal heel!!!! denk gewoon sterke tas haha
Dat had ik alleen vroeger toen ik nog goedkope tassen gebruikte, nu eigenlijik nooit meer. Weet ook niet wat je er aan kunt den behalve sleutels niet meer in je tas bewaren
Hij is bezorgd, yay. Ik begreep van de website dat je de zijkanten dicht kunt klappen, omdat hij eigenlijk uitgeklapt is. Als je 'm dichtklapt, wordt het de foto die ik gisteren postte. Ik zie alleen niet hoe hij ingeklapt moet worden, iemand ervaring hiermee? En ter vergelijking, hieronder een foto van mijn oude tas. Waarop dus wat decoratie mist en een gat in zit. En die tas heb ik dus een maand geleden gekocht
Hier een kalfsleren van hugo boss orange! Nieuw prijs rond de 500 euro maar ik heb hem in het outlet gekocht voor net geen 300! Draag hem elke dag en ben er zoooo blij mee!
Ik heb zelf deze tas van Kipling, maar dan in het donkergrijs. Ik heb hem nu 3 jaar, maar hij is nog steeds mooi van kwaliteit. Ik ben gek op Kiplingtassen M'n vent verklaart me voor gek, door zo'n dure tas te kopen, maar ik ga ook niet zonder dat ding de deur uit dus hij moet wel stevig zijn