Zo en nu iets leuks: wat voor handtas heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    :D

Je hebt ook hele leuke manbags. Een ex-collega van mij had er zo een. Zouden meer mannen moeten doen. Dan moeten wij dames niet altijd alles bijhouden, zoals sleutels, portemonnee, ... :p

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik heb een Guess tas, heb hem een jaar en ziet er nog prima uit. normaal verslijt ik heel snel mijn tas;)
    Daarnaast ook nog een Mexx tas (deze is wat groter, schoudertas).

3. Delta

Delta Niet meer actief

Ik vind die echt super!! Zeker voor de zomer, zou die ook nog eens willen in een licht kleurtje.

4. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb zelf nu deze:

5. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Sorry, maar in geen 1000 jaar dat ik met een handtas ga lopen hoor. Zelfde als dat idiote mannen make-up en dag/nacht creme. Wie verzint er zoiets? De mannen die dat gebruiken zien er uit als paspoppen. Geen kijk gelijk.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.190
    113
    Ja, maar het leer wordt helemaal soepel en dat vind ik echt mooi.

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha, ik hoor precies manlief :D Moet zeggen dat manlief soms wel een stoer, mannelijk heuptasje draagt. Maar enkel in de zomer, als ik niet mee ben met de handtas en hij geen zakken heeft in zijn shorts. Want heeft al een paar keren zijn portemonnee kwijt gespeeld door het toch zo mee te nemen. Gelukkig altijd teruggevonden of iemand terug gebracht.

Oh by the way, de Oilily-tas is besteld voor mijn verjaardag. Een sale van 50% was mooi meegenomen ;) Heb ook gelijk een nieuwe portemonnee voor mij besteld, ook met 50% korting anders kocht ik hem niet. Heb er nu eentje van Fossil maar na 2 jaar in gebruik is het leer niet meer mooi, de kleur is op de hoeken compleet weg??? En ook stukjes stof doorgescheurd. Natuurlijk kassabon zoek want er zat garantie op, maar dat gaat waarschijnlijk maar 1 jaar geweest zijn. Gaat gek zijn, ben altijd van die kleine dikke modellen gewend. Nu een langwerpige, maar platter. Hoop dat hij gaat bevallen!
    Misschien ook een topic met: wat voor portemonnee heb jij? ;)

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik lig in een deuk! Dit zou mijn man ook kunnen zeggen. Vind het zelf ook geen porum overigens.
    Een heuptas ????? Seriously? ??? :$

9. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    hoi nijntje 1984,ik heb ook zo,n bruine tas van oilily maar dan model schoudertas en een grote portemonee zo,n model met een grote rits die is echt super fijn in gebruik!! en super leuke kleurtjes ben er nog altijd super blij mee,welke heb je nu besteld?

10. Onje

Onje Niet meer actief

Oh geweldig!!!

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Geweldig! :D

12. muis26

muis26 Fanatiek lid

13. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Ziet er mooi uit muis26.
    Hoe zorgen jullie er eigenlijk voor dat jullie sleutels geen gaten in de binnenkant boren? Het gebeurt mij nl regelmatig, en dan gaan de sleutels zeg maar door de ingewanden van de tas zwerven...

14. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik heb ze ook altijd los in mijn tas nooit bij nagedacht *checkt binnenkant tas*

nee nog helemaal heel!!!! denk gewoon sterke tas haha :p

15. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dat had ik alleen vroeger toen ik nog goedkope tassen gebruikte, nu eigenlijik nooit meer. Weet ook niet wat je er aan kunt den behalve sleutels niet meer in je tas bewaren :p

16. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Hij is bezorgd, yay.
    Ik begreep van de website dat je de zijkanten dicht kunt klappen, omdat hij eigenlijk uitgeklapt is. Als je 'm dichtklapt, wordt het de foto die ik gisteren postte. Ik zie alleen niet hoe hij ingeklapt moet worden, iemand ervaring hiermee?

En ter vergelijking, hieronder een foto van mijn oude tas. Waarop dus wat decoratie mist en een gat in zit. En die tas heb ik dus een maand geleden gekocht :)

Bijgevoegde bestanden:

17. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

De flappen die uitsteken dichtvouwen net als bij een melkpak

18. WLE

WLE Niet meer actief

Hier een kalfsleren van hugo boss orange!
    Nieuw prijs rond de 500 euro maar ik heb hem in het outlet gekocht voor net geen 300! Draag hem elke dag en ben er zoooo blij mee!

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik ben sinds vanmiddag de trotse eigenaresse van deze cowboysbag,zit ook nog een lang hengsel aan..

image.jpg

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb zelf deze tas van Kipling, maar dan in het donkergrijs. Ik heb hem nu 3 jaar, maar hij is nog steeds mooi van kwaliteit. Ik ben gek op Kiplingtassen :D M'n vent verklaart me voor gek, door zo'n dure tas te kopen, maar ik ga ook niet zonder dat ding de deur uit dus hij moet wel stevig zijn ;)

Deel Deze Pagina