Ik heb vorig jaar een geweldige Armani tas gehad van m'n vriend. Een cognac kleurige leren, beetje een shopper model. Heel neutraal. Echt prachtig, en word door gebruik alleen maar mooier. Daarvoor al eens 2 x een Guess tas gehad, een lakleren shopper en een zandkleurige neutrale. Zijn nog steeds erg mooi. Ben wel meteen verwend hoor, voor mij geen goedkope tassen meer. Die luxere zijn zooooo mooi. Vind de Michael Kors tassen ook erg mooi.
Ik heb mijn oog op deze tas laten vallen. Nu mijn man nog overtuigen want hij is best duur. Wel van leder gemaakt. Bekijk bijlage 369568
ik zit te twijfelen over deze: hij is van see by chloe voor de helft van de prijs nu. Zal ik het doen???
Mooie tas, ik zeg doen! Ik zie heel veel mooie tassen voorbij komen. Ik heb zelf een cowboysbag small in de kleur grey. Ik wil er eigenlijk nog eentje bij in het donkerblauw, maar nu ik die van Pluis heb gezien, begin ik te twijfelen.
My old time favourite, eindelijk kado gekregen voor mijn kerst en verjaardag van VL: Speedybag 35 van LV Mijn doordeweekse tas is er één van Armani.
ik heb het gedaan!!! Waahhhh nog nooit zo'n dure tas gekocht! maar ik ben ontzettend blij nu. @chiggy, ik twijfelde niet over de tas, het is dat ik nog nooit meer dan 50 euro voor een tas heb uitgegeven. En nu dus wel! Waaahhhhh! Happy!
Ik koop ook nooit dure tassen, maar als ze zo mooi zijn en met korting... Meestal heb je daar ook wel lang plezier van. Geniet ervan!
Ik heb heel veel tassen! Belachelijk veel! Zeer uiteenlopende collectie haha. Van een Louis Vuitton tot een tas van 25 euro. Op dit moment ben ik helemaal blij met mij cowboysbag the bag in aubergine kleur! Mijn mooiste kerstcadeau!
Geen handtas. Wel een luiertas van Cowboysbag. Daar doe ik mijn portemonnee, deo, make-up etc. in. Genoeg vakjes en ik heb alles bij de hand! Ben thuisblijfmoeder, dus ga er toch niet op uit zonder de kleine. Als de kleine straks groter is, zou ik graag een Cowboysbag handtas willen. Maar dan zijn we al een aantal jaren verder hoor Ik heb nu trouwens deze; The Diaperbag Luiertassen Cowboysbag
Ik heb er één van Replay, jaren geleden gewonnen bij een tijdschrift en ik ben er nog steeds blij mee