Nou, zo is vandaag de eerste dag zonder mijn man (hij is t/m volgende week zondag wel voor werk!) en nu heb ik toch ontzettend flinke lage rugpijn... heb het wel vaker hoor, maar nu is het echt extreem, kan bijna niks, nu zit ik dus weer even maar voel het de hele tijd,erg aanwezig..daarnaast ook veel bandenpijn... en vandaag heb ik geen hulp..niemand kan dus moet wel doorzetten..nu slapen mn meiden even. Ik hoef ze ook niet steeds te tillen enzo hoor, maar toch, wilde vandaag eigenlijk van alles met ze doen, stuk fietsen,kinderboerderij enzo.. maar dat ga ik dan maar morgen proberen als ik me beter voel,nu gaat het echt slecht.. zitten,opstaan, liggen,staan,lopen..allemaal even erg helaas..kan haast dus niet lopen en als ik dus loop loop ik echt zo raar door de pijn en het moeilijk kunnen bewegen. heeft iemand tips wat ik tegen de pijn zou kunnen doen? kleine beweegt verder wel goed enzo hoor, is gewoon puur lichamelijke klachten (heb wel een hele grote buik en ben zelf maar smal,misschien daardoor?) draag de laatste tijd weer steeds vaker buikbanden, die goed ondersteunen (heb nu zo'n anita band om, en heb ook ondersteunde van noppies, dus bedoel niet die sierbuikbanden) ik ga zo toch maar weer ff lopen, want kan geen enkele houding lang aan..echt een ramp zo,en heb maandag of dinsdag pas iemand die kan komen helpen..gelukkig kon mijn zusje wel ff snel een paar boodschapjes komen brengen,had ik anders gewoon zelf gedaan maar lukt me nu dus gewoon niet.. tips zijn heel welkom! douchen kan vanavond pas weer als de kids weer gaan slapen...dat kan soms een beetje verlichtend helpen weet ik. of een kruik maar dat helpt niet echt heel erg helaas..
hey meid ik had bij de 28 weken ook heel erg veel lage rugpijn en pijn in mijn onderbuik, achteraf bleek dat ik zo`n 6 weken met blaasontsteking heb gelopen.. ik dacht dat het normal was om zo`n gevoelige onderrug te hebben niet dus.. blaasontsteking in de zwangerschap herken je daardoor dus, en niet zoals normaal met kleine beetjes plassen of pijn bij het plassen, ik ozu zeggen even je urine na laten kijken maar is wel balen want het is natuurlijk zaterdag...
hoi, bedankt voor je reactie! Ik heb pas nog urine laten nakijken op blaasontsteking ivm veel harde buiken (die heb ik nl ook, al worden die wel wat minder gelukkig) en er was niks gevonden, alles in orde... heb er nog steeds last van..hopelijk morgen beter..ik blijf in ieder geval de anita buikband dragen, is in ieder geval beter dan geen ondersteuning, vooral nu denk ik zo.. toch bedankt voor je reactie, ik hoop dat ik me gauw beter voel!
misschien moet ik dan toch eens paracetamol proberen dan...ik beweeg wel omdat ik niet lang kan zitten maar ook niet lang kan staan, bewegen doet ook pijn (bukken ook bijv) maar zo wissel ik het dan een beetje af..hopelijk morgen een hele goede dag want dit is toch wel moeilijk zo, vooral omdat mijn man net nu een week (iets langer) weg is...heb 2 meiden die natuurlijk verzorgd moeten worden, dus we houden vol maar misschien moet ik morgen toch maar proberen een stuk met de meiden te gaan fietsen ofzo..misschien dat dat ook minder pijnlijk is dan lopen?