Mijn zoontje van 1,5 jaar is vorige week zijn knuffel en grote vriend Snoef de hond kwijtgeraakt. Deze zat in het kraampakket van FBTO. Nu hij kwijt is slaapt mijn zoontje een stuk slechter en wordt vaak verdrietig wakker, omdat hij zijn maatje Snoef mist. Via deze weg zou ik willen vragen of er mensen zijn die nog zo'n knuffel hebben liggen en die hem zouden willen afstaan aan mijn zoontje? . ☺
Prima dat je het hier vraagt maar beetje vreemd dat je er verschillende verhalen van maakt (heb je andere onderwerpen gelezen). In de andere topics ben je al verwezen naar marktplaats en de site van FBTO.
Ik zou zeggen, koop er gewoon een paar. Hoef je niet elke keer een topic te openen met weer een ander verhaal
Juist eerst wil je er een voor je zoontje die 23januari geboren wordt. Dan Is het voor je dochtertje die het aan je tweede kindje (dat zoontje dus) wil geven en nu heb je ineens een zoontje van 1,5???? Hoe dan?
Denk dat ze anderhalf week bedoel. En de eerste topic klopt opzich wel, want de eerste keer had ze der dochtertje weg gelaten bij haar verhaal. On topic: Je kan foto bellen of via Mp wat er al staat.
Mijn excuses allemaal. Jullie hebben gelijk. Ik heb spijt dat ik deze mail heb opgesteld om maar zo'n knuffel gratis te krijgen. Dat was fout van mij. Bij deze bied ik dan ook mijn excuses aan en zal inderdaad via Natalis een knuffel bestellen.
Jullie hebben gelijk. Het eerste verhaal klopt ( dat ik 23 januari ga bevallen van mijn 2e kindje en dat ik helaas een tijdelijk andere knuffel in het kraampakket had en dat mijn dochtertje verdrietig was, omdat ze de Snoef knuffel nu niet aan hem kan geven als hij 23 januari geboren gaat worden. Het verhaal dat hierboven staat vermeld is inderdaad verzonnen en ik heb hier erge spijt van. Ik bied dan ook aan iedereen mijn excuses aan hierover. Dit was fout van mij en ik was niet eerlijk. Wilde te graag proberen om de Snoef knuffel gratis te krijgen. Ik zal hem gewoon proberen te bestellen via Natalis. Nogmaals excuses.