Zo enorm kwaad en er klaar mee nu

Discussie in 'De lounge' gestart door NookY, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik vind het raar dat de politie daarvoor komt, dat doen ze hier nou echt niet.
    Maar wat een zeikwijf zeg, zou haar een keer echt zich dood laten ergeren, dan weet ze pas wat overlast is.

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Nee ik heb hier eens om 22 uur gebeld en toen kreeg ik te horen dat ze meerdere klachten moesten hebben en om 23 uur maar eens terug moesten bellen, was terror jaap bij een van onze verdere buren die een housefeest hadden ofzo..

3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Dat bedoel ik, wij hebben hier laatst een keer met de hele buurt gebeld over een hond die al de hele dag aan het blaffen en janken was. Bleken de mensen niet thuis te zijn en de hond in de tuin helemaal over de zeik. De politie kwam niet hoor, pas nadat er 6 man tegelijk belden waarvan 1 112 had gebeld.

4. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    naja hier komen ze dus voor zulk soort een lullige dingetjes...ook bbq in achter tuin had ze gebeld dat we wel al 3 dagen aan het bbq waren nou dat was pas de eerste keer....

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    En wat dan nog als jij 3 dagen wil bbqen dan doe je dat toch lekker.
    Dat was echt iets voor mij geweest, die maakte ik helemaal gek. Ging iedere dag bbqen en roken in de tuin.

lastig zo een buurvrouw zeg.

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja maar wat dan nog als je 3 dagen BBQ dat is toch je eigen zaak? Nu hebben wij persoonlijk op gas want ik vind kolen vies en teveel stinken (onze buren hebben kolen en je eerlijk geen lekker geurtje maar vind ik niet iets om de politie over te bellen ofzo)

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha wij dachten hetzelfde ;)

8. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Die zou ik echt uitlachen. Is gewoon zo zielig dat het grappig wordt.
    Lekker laten zeiken die trut, die kan je toch niks maken.

9. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    inmiddels gaan we dat ok doen maar toch ben ik zo bang dat dat als men kindje der is dat het nog erger word en dat ze het op men kind gaan gooien...

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ikzou dit toch proberen op te lossen op een wat volwassenere manier ook al is het hartstikke vervelend als dit je overkomt,maar ik neem aan dat ts geen zin heeft in bonje met de hele buurt.

Ik zou denk ik de politie telkens weer rustig ontvangen en een gesprek aangaan

11. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ja dat is idd wel eits om over na te denken. Heb je nooit eens een goed gesprek gehad met de politie die dan aan je deur komt, en anders bel ook een keer de politie dat je overlast hebt van haar doordat zij steeds zo doet.

12. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    we hebben elke keer weer gewoon goed gesprek en hij zegt ook dat het heel vervelend voor ons is maar dat doordat hun ouder zijn en hier langer wonen dat ze eerder de politie bellen ipv langs gaan en hij hoopte ook dat het beetje normaal zou gana verlopen en hij maakt er ook weer een opmerking over bij zijn baas dat wij niet de overlast zijn maar dat die mensen zeuren...

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoe denken de andere buren er eigenlijk over? Heb je wel goed contact met de rest van de buren?

14. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    de rest wel behalve 2 andere die zijn dikke dinntjes met de buurvrouw

15. Kom je zelf oorspronkelijk uit brabant, of zijn jullie heel ergens anders vandaan gekomen? ;)

16. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Dat was het 1e waar ik aan moest denken toen ik je openingspost zag :D Die buurvrouw heeft het niet meer straks....

17. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Dat hebben onze buren dus idd gedaan. Met als resultaat dat wij in de hele molen van jeugdzorg terecht kwamen. Gelukkig is er bij ons niks aan de hand en doen wij onze kinderen niks aan, wat door oa de wvk, huisarts, school van de kinderen en expartner ook tegen bjz gezegd is. Hierdoor werd uiteindelijk het dossier gesloten. Maar het blijft nog wel 10 jaar geregistreerd staan:x

18. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

bah wat een verschrikkelijke mensen..

ik denk dat je hier niet veel aan kunt doen..
    ja heel veel kinderachtige dingen wat mensen hier zeggen.. maar daar maak je het alleen maar erger mee..

ik zou ze gewoon negeren.. als ze weer uit het raam hangt te schreeuwen of over de schutting ofzo.. gewoon doen alsof je ze niet hoort..
    de politie gewoon netjes ontvangen (grapje maken.. ja ik heb de koffie alweer klaar hoor ;) )

19. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hoe meer jij reageerd op zeikacties van hun hoe meer ze je hebben, en dat weten ze. Dus mijn advies is NEGEREN. En vooral niet zelf gaan terug etteren want dan speel je ze precies in de kaart.

20. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    jaah dat is eigenlijk ook een goed idee negeren ik kan dat wel maar men vriend wel wat minder....maarja we gaan het gewoon proberen en we gaan nu een gesprek aan vragen met buurtbemiddeling en wijkagent en de buurvrouw...
    kijken of dat werkt....die wijk agent gaat eerlijk alles zeggen over dat hij eht ook wel gezeur vind om elke keer voor zulk soort kleine dingentjes langs te komen..en zal ook zorgen dat de koffie klaar staat voor de agent:)

Deel Deze Pagina