Pijnlijke benen, wat helpt?

Discussion in 'Gezondheid' started by Syrse, Apr 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Syrse

Syrse Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    1,157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds een paar dagen echt zware benen, doet ook pijn. Ik zit nu in de zetel met de benen omhoog, hopelijk helpt het een beetje.
    Is 13 weken niet te vroeg? Want dit nog 6 maand zie ik eerlijk gezgd niet zitten :(
    Wat hielp er bij jullie? Steunkousen? Veel wandelen? Tips zijn meer dan welkom. En zeg ik het best eens tegen mijn gyne als ik er de volgende keer ben?

2. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    Magnesium tabletjes, ik heb ze van de DA

3. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    2,273
    0
    0
    stuk zeep aan het voeteneinde van je bed
    sunlight is goed maar dove werkt bij mij erg goed

4. eva33

eva33 Actief lid

Dec 23, 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ligt er een beetje aan wat je voelt. Voor kramp kun je inderdaad denken aan magnesium. Is er in een drankje(milde vorm) en tabletten(sterkere vorm)
    Heb je last van vocht in je benen moet je even overleggen met je verloskundige. S middags met je benen omhoog gaan zitten en een kussen onder je matras aan het voeteneinde s nachts kan helpen. Liever geen kussen onder je benen omdat dit in sommige gevallen in je kuiten kan klemmen en dit trombose zou kunnen veroorzaken!
    Ook steunkousen en zwachtellen kunnen een oplossing zijn,maar dat moet je overleggen met arts of verloskundige.

In beide gevallen, blijven bewegen hoor!

Sterkte ermee.
    Eva

5. Syrse

Syrse Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    1,157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames :)

Ik blijf sowieso bewegen, en ik heb het in mijn boekje geschreven onder vragen voor de gyne, dan vergeet ik het niet.

Share This Page