Als het het Sofie of Sophie was geweest had ik daar voor gekozen. Dus nu kies ik voor elise. Ik houdt niet zo van namen die op 'n a eindigen.
Ik heb gekozen voor Sofia, omdat ik dat mooier bij haar broertje passen, maar vind Sofie wel mooier dan Sofia...dan moet ik idd denken aan die stad. Elise vind ik mooier dus qua naam, maar niet zo mooi bij broertje...(maar dat zou ik niet als belemmering zien, want Siem en Fiene is qua combinatie ook niet ideaal, haha!)
Sofia! Alleen dan wel met ph vind het juist niet duits Alleen Elise is ook heel erg leuk, dus daar heb je niets aan
Beide erg mooi! Als de keuze Sophia of Elise was geweest had ik op Sophia gestemd, maar nu ga ik toch voor Elise, omdat ik bij Sofia wel meteen aan de stad moet denken (en ik daardoor de klemtoon ook anders leg).
Ik kies voor Sofia. Bij Elise hoor ik altijd dat vreselijke deuntje van Beethoven (die heeft zoveel prachtige dingen gemaakt, en dan komen ze dáár weer mee aanzetten).
Allebei wel mooie namen, maar erg 13-in-een-dozijn om eerlijk te zijn. Ik zou eerder kiezen voor Elise-Sofia, dus beide namen samen. Veel sjieker.
Nou 2 roepnamen wordt em zowiezo niet..... we zijn niet van adel en dan komt het er toch op neer dat je 1 naam uitspreekt. Trouwens ons zoontje heeft ook gewoon 1 naam en een tweede naam die we niet uitspreken. en dat het aan een stad denkt.... tja.... er zijn zoveel namen waarbij ik associaties krijg (neem nou de bloemennamen of de sterren en maan namen) Wij vinden sophia zo duits staan en ik heb echt een hekel aan duitse namen. (let op namen niet mensen) Maar we zijn eruit! Thanks iedereen iig!
vind in deze keuze sofia erg mooi. en zelf zou ik denk ik gaan voor elisa ipv elise maar dat is mijn mening...