Heey dames! Vriendlief en ik hoorde een naam op tv..... Apart maar wel leuk. Jullie kennen het vast. Dynamo Wat vinden jullie hiervan? Wij zijn nog niet zwanger hoor..... Maar kwamen dit tegen......
Eerlijk? Ik vind het geen naam. Denk alleen maar aan een fiets-dynamo. En ook dynamiek/dynamiet! Ik kende wel een jongen die heet Adymo.
Wat toevallig, ik heb het pas ook zitten kijken! Vind het een hele leuke aparte naam, maar ik krijg het ook nog niet zo snel los gezien van een "fiets" dynamo...
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ouders hun kroost echt dit soort namen geeft... Ik vind het ook absoluut geen naam.
Ik ken het programma trouwens maar ik denk dat mensen het hier gewoon op zijn nederlands zouden uitspreken als een fiets dynamo...
Ik vind het om eerlijk te zijn geen naam... Misschien nog voor een beest maar niet voor een kind. Vind het echt niet mooi
ik heb dit met de naam ravijn.. of naja naam.. ik vind het een leuke naam.. maarja het eerst wat jullie ongetwijfeld denken is afgrond.. toch staat ie op mn lijstje..!