zo erg afzien

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joosie, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    Ik vind het momenteel zo ontzettend afzien. Ik ben zo verschrikkelijk beroerd. Heb inmiddels al voor de 3x andere medicatie gekregen. Maar blijf zo lamlendig.
    Ik heb hier nog een meisje lopen van 2.5 maar kan niet eens voor.mezelf zorgen laat staan voor haar.
    Vind het echt zo verschrikkelijk. Word van de medicijnen ook erg moe. Ben al een week thuis vn werk en lig op bed omdat opstaan teveel energie kost.
    Wie herkend dit.en hoe gaan jullie daarmee om

2. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik herken get gelukkig niet.
    wel veel sterkte voor de komende tijd en ik hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen!

3. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben er niet bekend mee, sterkte. Ik hoop dat je je snel beter voelt

4. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar, alleen nog geen ander kindje. Ben al 5 weken in de ziektewet. Tip tsja laat het over je heen komen je kunt het niet voorkomen of tegenhouden helaas.
    Maar vervelend is het wel! Sterkte

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ook herkenbaar maar ook nog geen ander kindje.. Het neemt nu gelukkig steeds meer af, maar ik heb echt weken gehad dat ik alleen maar op bed kon liggen met een emmer er pal naast, die alleen maar keer op keer vol kon spugen en 'm zelfs niet zelf kon gaan omspoelen (arme vriend :(), ik leefde ook rustig een hele dag op een tomaat of een droge boterham, medicijnen hielpen niet..

Brrr, duim dat het bij jullie allemaal ook snel beter mag gaan!

6. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh bahh ja hier echt net zo! Gister leek het beter te gaan maar net weer heeelemaal mis. Je kunt er geen touw aan vast knopen dat maakt het ook lastig. Fijn dat het bij jou nu wat beter gaat!

7. kranenburg

kranenburg Actief lid

14 okt 2011
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas erg herkenbaar....2 kids rondlopen 1 van 6 en 1 van bijna 4
    Sinds 4 dagen voel ik me eindelijk iets beter, (ben bijna 14wk)
    Maar heb me vanaf week 7 echt heel erg ziek gevoeld, was erg misselijk en spuugde van sochtends tot savonds laat.

Kon het niet opbrengen om wat te doen, leek net of ik mega de griep had maar dan zonder koorts :(
    Voor de kids (en mijn man) was het erg vervelend. Spelen met ze kon ik gewoon niet opbrengen en tussen door even liggen zat er ook niet in.

Maar het komt goed ;).
    Al dacht ik vanochtend niet toen de toilet weer even mijn beste vriend was haha

Deel Deze Pagina