Hallo, Ik heb me vorige week aangemeld voor kraamzorg. Heeft er iemand ervaring met Careyn? Ik heb hier eigenlijk voor gekozen omdat mijn tante hier werkte (overleden 2010). Mochten jullie haar kennen plaats je verhaal dan ook hier of pb vind ik erg leuk om te lezen!
Hoi, ik heb nog geen ervaring met de kraamzorg.Dit is onze eerste namelijk.Heb wel van de week een cursus borstvoeding via careyn gevolgd en die mevrouw was echt heel aardig en leuk.Naast de cursus is ze dus ook kraamverzorgster.Over 2 weken heb ik een intakegesprek met careyn,ben daar benieuwd over. Verder wens ik je veel plezier tijdens je zwangerschap.
Ik heb bij mijn dochter kraamzorg via Careyn gehad en daar was ik best tevreden over. Lieve meid die best veel wist van BV en goed kon ondersteunen daarin. Verder was ze heel zorgzaam en maakte ze lekkere ontbijtjes, niet alleen voor mij maar ook voor manlief. Je hoort wel eens dat KV's echt alleen de vrouw verzorgen en helemaal niks doen voor de man, maar dat was gelukkig niet zo. Enig minpuntje was dat ze rookte (niet tijdens werk hoor) en ik had wel last van de geur. Ik ga nu bij de tweede toch echt vragen om een niet-rokende kv en als een organisatie zegt dat niet te kunnen bieden zoek ik een andere org die dat wel kan.
Hier ook careyn. Is mij uitstekend bevallen. Hele aardige lieve dame die goed aanvoelde wat wij fijn vonden. Veel succes straks en natuurlijk genieten in je kraamtijd
Niet goed bevallen. sturen rekeningen voor cursus waar ik nooit geweest ben. Bij intake duidelijk vermeld dat ik niets aan iemand heb die bang is voor dieren (2katten+hond)...en wat krijg ik? een angsthaas die als de dood voor mijn beesten is en dus stress in huis brengt. Dus na twee dagen vaarwel gezegd ondanks ik eigenlijk echt nog hulp nodig had.
Hier erg tevreden! Erg leuke meid gehad en hebben nu dezelfde gevraagd als het mogelijk is. We hopen het! Was weer een ex collega van mijn man haha dus ze hadden een hoop te bespreken die week.