Hoi meiden! De titel zegt het al; ik voel me steeds vermoeider worden naarmate m'n zwangerschap vordert! Ben de 12 weken voorbij, maar qua vermoeidheid kan ik dit niet merken helaas! Ik word met de dag vermoeider. Ben nu 13,5 week zwanger. Herkent iemand dit?
Ik ben zelf tot een week of 16 zo moe geweest, en helaas begint het nu weer te komen. Hopelijk heb jij straks ook wat energieke weken!
Twee keer tot 14 weken als een vod op de bank gelegen... de eerste keer na 26 weken weer langzaam elke dag wat moeier... dat valt nu nog mee gelukkig... Sterkte trouwens.. die energie is heerlijk als hij weer terug is...maar tot die tijd..
Ik kan me van de eerste helemaal niet herinneren dat ik moe was. Nu ben ik echt een wrak maar vogens mijn vk kan dat wel tot 16 weken duren.
ik had het bij mijn eerste tot de 16 weken.... maar daarna voelde ik me wel weer heerlijk! succes met de laatste 2,5 week..... hopelijk wordt het snel beter bij je!
Oh pfff hier ook. Word er echt gek van. Heb nergens energie voor. Ik breng 's ochtends de kids naar school stop een was in de machine en dan ga ik op de bank liggen. Kids weer halen brood smeren kids weer naar school en hup op de bank. Bah! Normaal sportte ik 5x in de week. En was ik druk met vanalles en nog wat en nu voel ik me als een uitgeknepen vaatdoek. Bah bah bah!
Ik herken dit héél erg.. slapen slapen en nog meer slapen.. Zelfs op bezoek bij iemand moest ik uit kijken dat ik niet op de stoel aan tafel in slaap viel!! Helaas voel ik het al een beetje terug komen..
heb je je hb al laten prikken misschien ijzer te kort had ik tenminste wel steeds succes met je zwangerschap