oneindige trek

Discussie in 'Gezondheid' gestart door makey, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    van eerst niet kunnen eten en drinken ,ben ik een week later overgegeaan in oneindige honger, heel vreselijk en ik moet wat eten want anders moet ik weer spugen.

iemand tips voor goed vullende tussendoortjes maar waar niet al te veel vet en kalorieen inzit?

2. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Bereidt je maar vast voor; het kan nog veel erger worden... Ik ben zelf (gelukkig) erg van het fruit. Ik eet kilo's appels, peren, mandarijnen etc. De het op verschillende manier klaar te maken blijft het nog afwisselend ook (uit t vuistje, blender, fruitsalade). Daarnaast is ook ontbijtkoek erg lekker, vult goed en bevat niet te veel vet etc..

3. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik houd niet zo van fruit wel een appeltje of een kiwi maar manderijnen moeten echt goed zijn wil ik ze eten en t vult bijna niet ja voor 15min bij mij.

maar om nu steeds een boterham te eten is ook zo 't'veel.

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Brood is juist lekker gezond, en zeker volkorenbrood vult goed.
    Andere tussendoortjes die niet al te slecht zijn: banaan, kippensoep, groentesoep, brinta vult ook enorm, thee met honing (warm en zoet, hmm). En anders sultana, liga en zulke dingen. Maar daar zit wel veel suiker in.
    Soepstengels of komkommer vult niet maar knaagt zo lekker, droge mariakaakjes zijn niet verantwoord maar wederom: knaagt lekker weg.

5. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    Heb ik ook veel last van,neem veel meergranencrackers en koekjes.
    Verder kun je yogidrink met 0 procent vet proberen,dat vult ook behoorlijk.

6. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik heb wel heel erg voorkeur sinds mn zwangerschap en kan dan ook niks anders eten heeeel vervelend het staat me dan gewoon tegen.
    Wat ik dus lekker vind ik broodje pindakaas (ga maar eens een lght pot halen ahahha)
    en appelflap heeeeeeeeeeerlijk en ja drinken alleen aarbei limonade van kc. en smorgens rooibosthee met honing meer lust ik niet

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik had juist in t begin steeds erg veel trek. Ik heb toen steeds hele stukken spinazietaart weggewerkt.

Maar ja... moet je wel eerst een spinazietaart bakken :)

8. Niet meer actief

Dat had ik ook heel erg, sinds de laatste loodjes nietm eer... echt ONEINDIG die honger!
    Van genieten... ik heb me in t begin rond gegeten aan liga's haha

9. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    oh jja over de pindakaas.

ik heb gehoord dat elke dag pindakaas niet goed is omdat je kindje dan een pinda-allergie of andere allergie kan ontwikkelen.

(ik ben zelf ook verslaafd aan pindakaas)
    maar nu eet ik het een stuk minder

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeie vuller: volkorencracker met kaas...
    Evergreen (wel suiker), mueslirepen (met en zonder suiker), fruit...

Deel Deze Pagina