Oh, wat erg. Ik zit echt met tranen in mijn ogen. Wat een dag heb je gehad.. Hopelijk kan je mannetje nu lekker slapen, en jij ook. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte gewenst, ook vast voor januari. Liefs,
Om een indruk te geven hoe erg zijn tandjes waren aangetast (alleen kijken als je er tegen kan) http://i34.tinypic.com/8xsxh5.jpg http://i35.tinypic.com/1xxk69.jpg Besef ik me maar al te goed hoeveel pijn dat jochie heeft gehad. Aan de bovenkant is het helemaal open en zodoende lag die zenuwen bloot,maar zoals jullie zien was de wortel ook al helemaal aangetast
Zit het met hoog kippenvel te lezen, wat zal ie een pijn hebben gehad. Arm ventje. Hoop dat het snel beter zal gaan met hem! Heel veel sterkte!
Ah! Wat zielig!! Ik kreeg er ook helemaal kippenvel van, vooral als ik me voorstel hoe het is als klein ventje.... Sterkte! en verwen je kereltje maar lekker! Knuf
Oh wat erg...de tranen springen helemaal in mijn ogen... De nachtmerrie van iedere moeder, om je kind zo'n pijn te zien lijden... Sterkte voor jou en je mannetje.
Ach wat akelig voor hem zeg! Maar kon hij geen roesje krijgen ofzo? Tja, misschien stomme vraag hoor, maar ik moet er niet aan denken dat mijn zoontje .. oef. Het idee dat je daar bij staat. Moeilijk voor je hoor. Jeetje, wat heb ik te doen met die jongen. Sterkte voor de kleine en voor jullie natuurlijk.
Ik moest sowieso in Januari terug komen en dan zou de tandarts bepalen of zijn tandjes verergerd waren en of hij op de wachtlijst geplaatst zou kunnen worden om onder algehele narcose geholpen kon worden.... Situatie was nu zo erg dat hij geen jaar kon wachten en zelfs zo erg dat de tandarts dit nog geen dag kon aanzien(morgen kaakchirurg ziekenhuis) Ze heeft heel snel gehandeld(tandarts)en het was vreselijk,maar er was geen andere keuze meer
Heb dat andere topic weer terug gevonden http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/170204-algehele-narcose-tandarts-kindje-1-5-jaar.html
Meid, wat vind ik dit erg voor jou en ook voor je zoontje natuurlijk! Ik snap echt niet dat ze hem niet onder narcose hebben gebracht, dit word echt een levenslang trauma ben ik bang: allemaal huilende en gillende mensen....och och... Hopelijk de volgende keer wel! Ik las in je ander topic dat eea is gekomen door oa langdurige bv, maar van borstvoeding krijgen kinderen juist minder gaatjes!
Eindelijk sinds een hele tijd geleden een nacht doorgeslapen! Lag wel wat bloed in bedje en mondje nog best opgezwollen,maar ben echt opgelucht dat dit achter de rug is!! Ben blij dat hij van zijn extreme tandpijn af is!
wat enorm sneu man... jakkie.... ergste wat er is als je kind pijn heeft volgens mij... ik zou voor de volgende keer erop gaan staan dat ie een roesje krijgt.... dan krijgen ze een kapje op waardoor ze even weg zijn..... doen ze ook altijd met verstandelijk gehandicapte kinderen, omdat die ook niet snappen dat ze stil moeten zitten... dus ik kan me niet voorstellen dat dat bij jou zoontje niet kan. tis best een ingrijpende behandeling.. heeeeleboel sterkte en dikke knuffel voor je bikkel!
Inderdaad, kon hij geen roesje krijgen? Wat een vreselijk verhaal zeg, ik zou ook keihard moeten janken denk ik...
Nee dat ging helaas niet meer,hij was niet nuchter en het was al op de einde van de middag. Hij had zo'n pijn dat dit echt niet langer kon wachten. Heb al een heel ander kind terug,wat normaal kan eten en lekker slaapt. Vond het echt heel erg gisteren,maar ik heb het idee dat Justin het al een beetje vergeten is en alleen maar opgelucht is dat hij nu geen pijn meer heeft.