Zo erg(met spoed tandjes getrokken)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nathalie1973, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    antibiotica is zo'n troep..

ik heb het als kind zijnde ook veel gehad en had net zoals jouw zoontje al vroeg tandproblemen..al mijn "grote-mensen-tanden" zaten binnen no time ook al vol met gaten en zelf nu is mijn gebit zwak.. wordt zo maar gegeven en het effect op de tanden wordt zelden tegen ouders gezegd..

succes met je knulletje!

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Sorry hoor, maar waarom toch zo doorvragen over dat roesje etc?
    Ze heeft al een paar x aangegeven dat t niet anders kon en voelde zich echt helemaal verdrietig en down.. Dan zit je toch niet te wachten op zulke antwoorden?

Als ik in haar schoenen had gestaan, had ik alleen maar behoefte gehad aan medeleven en knuffels!

Dus bij deze, gelukkig heeft je kereltje lekker geslapen en is hij van die pijn af! Komt vast allemaal goed, kindjes kunnen veel hebben en hebben echt niet zomaar een trauma!
    *KNUFFEL* voor jullie!

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja sorry hoor, ik heb echt niet het hele topic gelezen!

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ach jeetje wat naar zeg :(

Heel veel sterkte! Fijn dat je zoontje het alweer bijna vergeten is en dat je een ander jongetje terug hebt!

Zoals iemand zei dat hij wel een trauma eraan overhoudt, zal wel meevallen denk ik/hoop ik. Hij is nog niet op zo'n leeftijd dat hij dat goed onthoudt, denk ik hoor!
    Het is meer voor de mama en andere familieleden nog een lange naschrik, want krijg het maar uit je hoofd :(

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik heb trouwens vroeger ook 2 of 3x een melkkies weg moeten laten trekken door een ontsteking en ik was wel op een leeftijd dat je het onthoudt, maar heb er geen trauma aan overgehouden hoor.

Ik zag er alleen tegenop dat ik verstandskiezen zou krijgen die er dan uit moesten wat uiteindelijk ook is gebeurd, maar dat was me 100% meegevallen.

Ik hoop dat dat een troost mag zijn Nathalie!

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Een hele dikke knuffel voor deze grote stoere vent!
    En een *aaiiii beejbie* van Joey!

Gelukkig hebben jullie dit achter de rug, en heeft je zoontje lekker kunnen slapen! Succes in Januari meid, kan me voorstellen dat je er onwijs tegenop ziet!

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hij eet zelfs alweer kaaschipjes;)
    Heb hem net verwend met een tommie knuffel van sesamstraat en een aantal dvd's van sesamstraat

Ik zet die dvd net op en al genietend van zijn chips krijg ik net een hele spontane knipoog.(met 2 ogen:D)

Ik kan dat jochie wel opvreten,zo lief

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

't Lijkt me een toppertje!

Verwen hem maar lekker en vergeet de nare toestand maar gauw!;)

9. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Owww Nathalie, wat 'fijn' (voor zover je van fijn kunt spreken natuurlijk in deze situatie...) dat het zoveel beter gaat!!!!

Verwen hem maar lekker!

Ik denk aan jullie...

10. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Pfff ik lees dit en krijg de koude rillingen even. Mijn voortanden zijn ook heel vroeg getrokken was 2 jaar ofzo. weet er zelf niks meer van mijn moeder vertelde het laatst. Ook door teveel antobiotica gebruik ivm oorontstekingen als kind. Mij hadden ze verdoofd maar ze hebben mij ook met 4 man sterk moeten beethouden toen heb alles bijelkaar geschreeuwd toen. en ik heb nu een enorme angst voor tandartsen waarsch over gehouden van toen... ik hoop niet dat je zoon dit krijgen gaat :( sterkte ook voor jezelf.

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    owww krijg de tranen in mijn ogen.
    geef m maar een dikke knuffel
    en voor jou ook een;)

12. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ah, gossie, wat moet dit naar voor jullie allemaal zijn geweest. Ik krijg er zelf ook een brok van in mijn keel als ik er aan denk om dit met mijn kindje mee te moeten maken.

Wat super van je zus dat ze gelijk met die twee knuffels voor je zoontje is gekomen!

Ik lees dat hij er nog twee moet laten trekken. Kunnen ze dit dan niet in het ziekenhuis even met een roesje doen, dat lijkt me een stuk minder traumatisch voor alle partijen??

Heel veel sterkte en beterschap,

Groet Snoozie

13. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ach meid, wat een vreselijke toestand. Ik kreeg prikkende ogen toen ik het las. Vier man die hem vast moet houden en een tandarts met tranende ogen. En dan vooral jij, om als moeder dit te moeten meemaken. Vreselijk. Gelukkig zijn kinderen zo flexibel als elastiek en veren ze gauw weer op na een vervelende gebeurtenis. Fijn dat je hem zo lekker kan verwennen met zijn Sesamstraat!
    Dikke knuffel voor jullie!

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Wil jullie bedanken voor alle lieve reactie's
    Doet me echt goed!

Heb sinds vandaag mijn eigen tandarts op mijn hyve's
    In een inbox complimenteerde ze me om het feit dat ik zo sterk was voor Justin.....ik voelde me niet sterk,heb de tranen over mijn wangen moeten laten rollen,wat Justin niet zag,want hij lag op mijn buik,maar hij heeft vast gevoeld hoe bang en verdrietig ik was.

Ook bij de tandartsenpraktijk heeft dit een indruk achter gelaten,voor mijn tandarts was het ook de eerste keer dat ze dit moest doen bij een 1 jarig kindje(ze heeft zelf een zoontje van dezelfde leeftijd)
    Vergeten zal ik dit nooit,maar heb er echt goed aan gedaan.
    Mijn kind heeft nu geen pijn meer

Het enige minpunt van de dag.......
    Hij wilde Elmo een kus geven en die grote plastice ogen kwamen tegen zijn mondje aan,dat deed hem goed zeer en moest erg huilen:(

15. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Nou wat erg zeg! bah bah bah! Wel fijn dat hij nu geen pijn meer heeft. Zielig hoor dat het kusje geven aan elmo zo'n pijn deed! Hopelijk gaat het snel beter met hem, maar volgens mij is het een bikkel!
    (Lijkt me toch ook een gek gezicht dat hij geen tanden meer heeft, heel ander bekkie meteen)

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    ach wat zielig zeg, moet er niet aandenken wat zal jij je machteloos gevoeld hebben!!! En wat een ellende heeft hij al gehad zeg, voor jullie allebei een dikke knuffel.
    En dat de tandarts dat nooit meegemaakt heeft is logisch kindjes van 1 horen niet bij de tandarts, wel gelukkig dat de oorzaak gevonden is wat een pijn zal hij gehad hebben.
    Ik weet dat ik als kind ook een keer heel mijn gezicht en wang opgezet was van de ontstekingen en toen ik bij de tandarts kwam die lichtelijk in paniek raakte en eerst een paar collega's ging bellen wat hij daar mee moest. Maar is was al een jaar of 10 dus hoop dat jouw mannetje het nog gaat vergeten.

17. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    wat sneu sterkte met hem...............

18. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Krijg de tranen in mijn ogen met het lezen van dit verhaal!
    Ohh wat vreselijk!!! Ahh die anitibiotica is vreselijk voor de tandjes idd!
    Mijn nichtje heeft als baby ook veel antibiotica gehad, met als gevolg dus ook wolf in tanden (zo noemen ze het geloof ik??)..
    Maar die hebben ze er op latere leeftijd uitgetrokken!

Maar wat vreselijk voor jullie! Ik vind het zoooooo sterk van je!!! Want probeer je dan maar eens groot te houden! Het liefst pak jeje kleintje en ren je ermee naar buiten , weg van dat alles!
    Maar het moet he!

Nou een dikke knuf van deze kant! En ik hoooooop dat alles snel beter mag gaan! En dat de pijn weg is bij je kleintje

19. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    agossie je arme ventje! hopelijk voelt hij zich nu snel beter.

Heel veel sterkte en geef hem een dkke knuffel
    liefs Miek

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

Nathalie, ik heb allebei je topics gelezen en wil je even een dikke digiknuffel geven. Je hebt al veel meegemaakt met je kinderen :( Inderdaad: die tandjes had je pas over een aantal jaar met grote trots willen vasthouden en niet nu al onder deze omstandigheden.
    Gelukkig lijkt je mannetje vooral opgelucht. Hopelijk geneest alles snel en zijn ook zijn andere tanden nog te redden.
    En hopelijk heelt jouw gewonde moederhart ook snel.

Deel Deze Pagina