lieve verloskundigen heb even een vraagje... ik ben nu 6 weken zwanger en heb sinds vorige week een paar keer een groene klodder in mn inlegkruisje gehad. daarna is het gewoon weer normaal. dus niet constant groen. maar het is dan echt zo'n klodder, lijkt wel snot( lichtgroen) het stinkt niet. sorry voor de vieze details.... ik maak me erg ongerust omdat ik t bij mn vorige zwangerschap ook had en dat is uitgelopen op een miskraam(ma) ik ben nu bang dat t weer fout gaat en dat t een soort slijmprop is dat je eerst verliest... of is dat heel gek gedacht??? alvast bedankt. groetjes Tresje
hoi het klinkt niet echt als de slijmprop, maar wel als iets dat misschien een infectie zou kunnen zijn. Ik zou het even met de huisarts bespreken, misschien heb je een kuurtje nodig. Mirjam
bedankt voor je antwoord. ga ook zeker naar de huisarts, alleen is hij deze week met vakantie en ik ga liever bij mn eigen arts... kan een infectie kwaad voor de zwangerschap en het vruchtje? kun je daar een miskraam van krijgen??