Jeeeeej! Wat enorm fijn. Het is ook best wel uniek dat je uberhaupt een eisprong krijgt met zo'n lange cyclus zeg!! Maar zie je nou, er gebeurt wat!! Heb je nu ook meer doorzichtige afscheiding of niet? Hopelijk over 2 weken weer een positieve test in je handen. Dat zou nog eens fijn zijn!
@Pitahaya, ik had het ook écht niet meer verwacht. Ik deed gisteren even een testje tussen neus & lippen door, onder het mom 'krengen kosten toch niets'. Was ondertussen een broodje ah smeren voor vandaag en echt binnen een paar seconden stond ik: "HUH?" echt te springen. Ik was alleen thuis, want manlief was naar training, maar ik kon het niet geloven, ik heb letterlijk gegild, door het huis gehuppeld en gedanst. Nee, de doorzichtige afscheiding heb ik nu gehad. Gek genoeg nu echt kurkdroog. Opvallend droog zelfs. We gaan het meemaken. Uitgaande van een ovulatie van gisteren, wanneer kan ik dan de eerste test doen met een early test van action?
Ik zou zeggen dat als je gisteren een positieve test had, dat je eitje dan springt binnen 24-48 uur. Je hebt nog geen eerdere cyclussen gehad. Ik weet zelf bijvoorbeeld dat als ik een positieve test heb, dat mijn ei dan de volgende dag al springt en dat ik dus 15 dagen daarna kan testen. Als je het even hetzelfde doet als mij, dan heb je vandaag je ei en kun je 24 januari testen (dan is je NOD). Maar ik zou nog even door testen want sommigen vinden hem niet positief he. Jij zei dat hij bij jou wel echt donkerder is dan de controle streep toch?
Ja, ik test vanavond weer, alleen ik kan er niet heel veel mee. Overmorgenavond zie ik mijn man pas weer. Vanaf nu nog wel bijna 55 uur, haha... Dus ah, dan zou ik echt balen. Meer dan vijf maanden cyclus en dan precies als hij 2 dagen weg is, springtie... Lekker balen. Gisteravond nog wel gemeenschap gehad, rond 21:00 en rond 23:00 deze test. Is van tevoren ook nog goed? Voor een positieve test of is dat te vroeg?
Je hebt 5 dagen voor de eisprong vruchtbaar, de dag van de eisprong en de dag na de eisprong. Ik denk dat je overmorgenavond te laat bent. Aangezien je waarschijnlijk vandaag je eisprong hebt. Maar wel goed dat je gisteravond nog gemeenschap hebt gehad, toen zat je dus al in je vruchtbare dag. Hopelijk is dat voldoende! Idealiter was natuurlijk vandaag ook nog een keertje... Maarja! Zul je inderdaad net zien. Precies die 2 dagen, echt gemeen.
Ik test vanavond nog even, ik heb hoop dat 'ie misschien nog donkerder wordt. Als ik mórgen mijn eisprong zou hebben zou dat nog net op tijd zijn. En ach, anders maar niet hoor, ik ben allang blij dat er iets gebeurt!
Precies! En je maakt nog een goede kans omdat je gisteren seks hebt gehad he! Ben benieuwd of je test vanavond donkerder is. Je kunt trouwens het beste rond het middag uur testen he. Ik test altijd rond de lunch.
Oeh echt? Dan ga ik nu snel testen! Hopen dat ik goed mik. Tot nu toe heb ik het altijd gewoon opgevangen en hem er dan in gedipt, maar ik ben nu op het werk, dus da's altijd wat moeilijker hè!
En? Ik gebruik andere waar ik altijd gewoon overheen plas. Die met zo'n smiley. Is zoveel makkelijker (wel duurder).
Is dat CB? Ja, ik wil die eigenlijk volgende cyclus kopen (als deze ronde niet raak is natuurlijk :-D) Net gedaan, zag wel op de verpakking dat je bij deze test echt alleen maar kunt testen met opgevangen urine, dus snel nog een weggooibekertje gepakt maar ENORM lopen knoeien, haha OEPS, dus broek kan in de was vanavond. Zit heerlijk zo op m'n werk (geloof dat ik ook een punt heb gevonden voor "gekke dingen tijdens je cyclus). Ik ga zo kijken, maar ik zag wederom direct twee streepjes verschijnen Hij zit nu weer in m'n zak terwijl ik netjes achter mn bureau zit... Oja @pitahaya, superveel dank voor je betrokkenheid. Waardeer ik echt. Jij hebt ook een beste cyclus gehad na je bevalling, zeg...
Ik ben benieuwd! Spannend! Haha, broek meteen in de was. Geen natte vlekken te zien? Ja, maar dat was na de bevalling. Dat is toch wel meer dan normaal en gaf ook nog borstvoeding. En wilde geen tweede baby dus was er niet op aan het wachten. Maar cyclussen blijven hier wel lang. Je kan ook die cb kopen en dan in het geval van gisteren had je die extra kunnen doen.
Nou, ik moet je eerlijk zeggen: Hij lijkt nog wel iets donkerder dan gisteren. Omdat ik nu op m'n werk zit kan ik niet uitgebreid foto's maken, maar ik zal vanavond even plakken in m'n schriftje en dan kunnen we vergelijken. Nu hoop ik stiekem dat hij morgen nóg donkerder is, dan kunnen we donderdagavond nog op tijd zijn (haha, ik begin al echt zo te denken)... Gelukkig zwarte broek aan, niets te zien, maar hoop niet dat je iets gaat ruiken. Zit hier niet echt lekker fris meer, maar goed, dat doe ik als eerste als ik thuis ben: kleren in de was en lekker douchen... Nog iets als we toch zo aan de klets zijn; kan ik gewoon in bad nu? Of is dat ergens slecht voor?
Je kan gewoon in bad hoor! En wat fijn dat hij nog donkerder lijkt! Ben benieuwd naar je foto! Dat hij trouwens 3 dagen positief is komt niet vaak voor hoor!
Nee, ik zit op dag 151 van mijn cyclus. Ik testte 'af en toe'. Als je zo'n lange cyclus hebt is het heel deprimerend (en duur) om elke dag te testen. Nu vanaf zondag elke dag getest, omdat ik heel veel afscheiding had. Ik zal vanmiddag toch een foto maken van hoe hij er nu uitziet.
Snap ik. Heb zelf nooit ovulatietesten gedaan, mijn cyclus kwam helemaal niet op gang (ben na 9 maanden naar de gynaecoloog gegaan). Maar vroeg het me af, ovulatietesten reageren ook op hcg (als je dus zwanger bent). Mochten ze de komende dagen nou steeds zo donker blijven, zou ik een zwangerschapstest doen. Maar wil je niet teveel hoop geven, want de kans is niet zo groot . Maar moest er even aan denken. Temperaturen is misschien ook nog een optie, dat heb ik tijdens de behandelingen wel gedaan.
Haha, dat zou helemaal wat zijn Maar ga er niet vanuit hoor, op 31 december nog zwtest gedaan en die was negatief. Zondag nog een negatieve ovutest gedaan, en gisteren knalde die ineens, dus ga gewoon uit van een eisprong... Maar als ik vrijdag nog steeds zulke knallende testen heb, gooi ik er een testje tegenaan. Thanks voor je tip. Dat is het mooie nu. Elke uitkomst is prachtig; er gebeurt iets! Ik ben vruchtbaar. Echt serieus; je gaat zó twijfelen aan je eigen lichaam. Ik had van tevoren nooit verwacht dat het allemaal zo lang zou duren. Heel naïef gedacht natuurlijk. Maar ik heb nooit wat, leef best gezond, vroeger altijd regelmatig ongesteld geworden. Je raakt zo teleurgesteld in je eigen lichaam en ik had er gewoon geen vertrouwen meer in. Nu is dat in één klap terug. Ik heb echt zo'n "zie je wel"-gevoel. Zie je wel dat mijn lichaam dit ook gewoon kan? Ik had gewoon om de een of andere reden iets meer tijd nodig...
Ach je weet het nooit . Als nu je wel zwanger bent, is het op zich logisch dat je test 31 december negatief was. Nou ja, maar even afwachten wat de ovutesten de komende dagen gaan doen Hoop voor je dat als je niet zwanger bent, je cyclus nu op gang aan het komen is en de volgende keer wat korter is
Dat zou wat zijn als je nu gewoon zwanger zou zijn. Sowieso is het best wel een miracle als je deze cyclus zwanger zou raken. Dan moet je elke keer aan de verloskundige uitleggen... Dat was bij mij namelijk. Ze zeiden steeds dat ik eerder uitgerekend was omdat ze alleen maar keken naar datum van laatste menstruatie toen.