Oh echt waar? Dat was hier niet zo. Ben van de jongste zwanger geworden in een cyclus van 38 dagen, wist wel wanneer mijn eisprong was geweest en met een termijnecho hebben ze toen de termijn vastgesteld.
Worden verkleind door de site. Eventueel een close up foto maken. Maar volgens mij zijn de streepjes goed donker! Edit: zie de close up al
Hij is wel heel duidelijk positief! Ben heel benieuwd hoe hij er morgen uitziet! Ik ben van mijn tweede trouwens zwanger geraakt van sex 2 dagen voor mijn eisprong. Zaadcellen kunnen zo'n 5 dagen blijven leven nog. Dus wat dat betreft maak je in principe echt wel een kans Maar stel je ei springt morgen, dan kan je donderdagavond ook nog benutten, voor de zekerheid
Haha jongens ik ben zo blij! Ik gloei helemaal en kan wel huppelen! Gewoon nog steeds! Ik ben zo trots! Zo zo zo trots en blij! Ook al komt hier nog niets uit, waar ik vanuit ga, ik kan het... Ik wilde het mijn man niet vertellen. Deed de ovulatietesten namelijk stiekem, omdat ik niet zo'n hilarisch stel uit de films wilde worden, maar kon het niet voor me houden en hij was ook echt heel blij.... Overigens gezegd dat ik het alleen deze cyclus gebruikte omdat hij zo lang was en hij vond het prima en zei heel droog 'maak je maar geen zorgen om mij, ik voel geen druk hoor, hoe vaker hoe beter' - euhh oke Ik ben ook echt benieuwd hoe de test er morgen uitziet.
Haha, leuk om te lezen! Snap dat je blij bent!! Ik ben zwanger geworden van 2 dagen voor de eisprong en aangezien jou test nog donkerder is zou ik het als je man thuis is zeker nog even gezellig maken
Ja? Ook als dat pas over 50 uur oid is? Dat we het 'gezellig' kunnen maken? Ik ben benieuwd hoe de test morgen is... Hij is nu idd wel nog knallender dan gisteren. Ik had trouwens wel verwacht dat ik iets zou voelen. Nu, omdat ik het weet, voel ik het wel, een beetje een gek gevoel, maar geen pijn of krampjes oid. Iedereen bedankt voor de lieve reacties, ik ben zielsgelukkig!
Tot 12 uur na je eisprong ben je nog vruchtbaar zelfs. Daarna niet meer, althans, dan is de kans veel kleiner. Als jou test gister of vandaag positief was, springt hij binnen 1/2 dagen. Dus stel hij is vandaag pas op zn positiefst en jou ei springt 2 dagen na de positieve test maak je zeker wel kans. Omdat dit je eerste ronde met eisprong is is het nog even bekijken wanneer jou ei springt na positieve test, dit kunje doen dmv temperaturen. Mijn ei sprong 2 dagen na posi test dus in jou geval zou ik de kans zeker niet laten liggen! niet geschoten is zowiezo altijd mis
De LH piek tijdens de menstruatiecyclus uitgelegd Na een positieve ovulatietest volgt de eisprong na ongeveer 24 tot 36 uur. https://www.babyopkomst.nl/article/bevruchting-2/ Een eicel leeft gemiddeld zo'n 24 uur. Maar de kans op bevruchting is het grootst net na de eisprong. Hoe langer de eicel leeft zonder dat er een zaadcel is binnengedrongen, hoe moeilijker het wordt voor een zaadcel om binnen te dringen. Zaadcellen daarentegen leven veel langer, tussen de 3 en 7 dagen.
Waaaaaa! Die is echt SUPER positief! Wat fijn. Alleen wel echt balen van die vent van je hoor! Moet ie nou precies nu weer weg gaan. Ik hoop echt dat je de kans goed hebt kunnen pakken!
Wauw, die van vanmiddag is echt knalknal! Wat balen dat je man er net nu niet is. Ik testte bij zoontje op dag 122 positief dus wie weet. Zou fijn voor je zijn als het wachten beloond wordt! (al is het net wat je zegt, een menstruatie is ook al fijn omdat er IETS gebeurt.)
Even off topic maar hoe gaat het met jou? Je kletst niet meer bij de oktober mama's he? Jij hebt ook een enorm lange cyclus zie ik?
Wat fijn voor je zeg!!! Kan mij wel voorstellen dat je blij bent om te horen dat alles "werkt". Wat er over 2 weken ook uitkomt, je kan vooruit
Wat een heerlijk vrolijk en blij bericht! Wat top voor je!! Nu hopen dat manlief raak geschoten heeft die eerste keer al!! Spannend meid!!
Die laatste is positief hoor! Goed dat je het nog gezellig hebt gehad en ook gewoon gelijk weer doen als je man thuis is. Je weet maar nooit