@Zaza258, Ik lag dus gisteravond nietsvermoedend in bed wakker te zijn en nog even (hoe slecht) op mijn telefoon te scrollen toen ik jouw bericht las en echt, dit klinkt misschien hysterisch, er ging een warme golf door me heen en ik lag echt met een glimlach van oor tot oor: wat een SUPERlief bericht! Echt hoor, heel leuk om te lezen. Enorm bedankt! Ik was me helemaal niet bewust van het feit dat ik soms dus blijkbaar geestig overkom? Heel erg leuk, echt, ik lag helemaal blij te zijn in bed en heb er daarna nog lang aan gedacht. @Pitahaya Ja hoor, vanmiddag komt 'ie weer thuis. Ik had dus ooit in mijn hoofd: "Nee, ik ga niet zo'n vrouw worden die dan zegt: 'schat, ik ovuleer, zullen we effe"'. Nou heb ik het ook niet zo gebracht, maar ik heb wel gezegd: "Zeg, ik ben om 18u thuis, wat denk je ervan". Dus we hebben een date, hehehe. Hij blij, ik ook blij. Man man man, wat kunnen je fantasieën snel een loopje met je nemen hè? Ik heb slecht geslapen vannacht en lag na 10 minuten al te denken aan welke eisen ik allemaal aan een kinderwagen stel. Ho effe, de kans dat het in 1x raak is, is natuurlijk minimaal, dus ik moet gewoon blij zijn met deze eisprong én met een menstruatie. Onthouden: alles is goed... Maar wat krijg je snel hoop, zeg. En dan te bedenken dat het nog wel even kan duren allemaal...
Ik zou het niet weten haha. Ligt waarschijnlijk aan de hoogte maar ik denk dat ik dan weer medicatie zou moeten. Maargoed, eerst maar zien of dat er echt weer uit komt.
Haha veel plezier vanavond. En herkenbaar, dat fantaseren. Vertel, hoe ziet je ideale kinderwagen eruit? Kun je het hier vast kwijt allemaal.
O jippie, wat leuk! Ik hoor er eindelijk bij! Euh, 1 vraag: Wanneer is mijn NOD? (ik heb net moeten opzoeken waar NOD voor staat, hehe) Eisprong heeft gisteren plaatsgevonden. Is het dan 25 januari?
Als je eisprong inderdaad gisteren heeft plaatsgevonden dan is je NOD 25 januari. Dan gaan we er even vanuit dat je een luteale fase hebt van 14 dagen (wat gemiddeld is maar dit kan verschillen per vrouw). Meestal is deze wel tussen de 12-16 dagen. Ik had tijdens mijn zwangerschap al op 9DPO positief getest. Dus je zou misschien al de 20e kunnen testen... Maaaaaar...beter is wel wat later hoor, haha.
Jongens, we wisten het al een beetje, maar net gebeld over het bloedonderzoek: alles zag er suuuupergoed uit. ZO blij wederom, zo zo zo gelukkig... Alsnog toch weer een opluchting
Ah, wat enorm fijn!! Dat is zeker fijn. Had je al gezegd dat je denkt dat je een eisprong hebt gehad? Zou zo leuk zijn als jij de 25e een positieve test in je handen hebt!
Ahh ja, dat zou ik ook heel leuk vinden, maar voor jullie hoop ik het ook echt. Ik gun het echt iedereen. Wat een gezellige club met mensen hier, zeg. Gisteravond trouwens nog een "poginkje gewaagd", hahaha, dus op hoop van zegen...
Wow, je enthousiasme spat er vanaf, en dat begrijp ik zo goed!!!! Ik ben ongelooflijk blij voor jou, en je mannetje natuurlijk!
Ik ben blij dat je het een fijn berichtje vond. Zo was het ook zeker bedoeld. Het zwanger worden is niet altijd even leuk, dus we kunnen allemaal wel eens een glimlach gebruiken. Hoe serieus het onderwerp ook is, een leuke twist of tekst is altijd welkom
Inderdaad gezellig, moet zeggen dat ik elke keer terugkom naar dit topic om te kijken of er iets nieuws gepost is haha. Nu op het wachtbankje, woehoe!
Haaaa dat heb ik ook maar ik dacht dat het aan mij lag omdat ik dit topic zelf gestart had! Haha! Ik vind dat we een gezellige club hebben bij elkaar. Ik heb dus vanmiddag bedacht dat ik van mezelf niet voor vrijdag 27 januari mag testen. Zo lang nog. Gaat nooit lukken hahaha. Hoe voelen jullie je trouwens? Even benieuwd wanneer jullie nod hebben en of jullie op dit moment ergens last van hebben! @micchan, ik moet eerlijk bekennen dat ik pas net je handtekening heb gelezen. Wat verdrietig dat je een kindje bent verloren. Daarna een zoontje gekregen zie ik. Hoe gaat het met hem? Verheugt hij zich al op een broertje of zusje? :-D
Je bent echt een lieverd. Ik zie dat jij ook al een behoorlijk traject achter de rug hebt. Hoe is het nu en wat is nu de status?
Hihi ik kom hier ook telkens terug om te kijken... Waarom zou je het niet volhouden om dan pas te testen? Als je het jezelf beloofd moet je wel volhouden he. Hihi. Hier is nog wachten op ei en ovulatie. Hoop dat deze cyclus wat korter word.
Je hebt gelijk en vooralsnog ga ik er vanuit dat ik gewoon voor die tijd al ongesteld word. Oeh je had inderdaad een langere cyclus. Was het voor de geboorte van je zoon anders?